IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda продаде ограничена серия от Civic Type R за 4 минути

Купувачите на автомобила дори не знаеха неговата цена

Японският производител Honda пусна специална серия от 100 бройки Civic Type R Limited Edition 2021 в Канада, като тя беше разпродадена напълно само за 4 минути. По-впечатляващото е, че клиентите дори не знаеха цената на автомобила, който запазиха онлайн. Единственото, което трябваше да направят, беше да внесат по 1000 долара депозит.


Honda Civic Type R Limited Edition 2021


„Очаквахме, че интересът към автообила ще бъде огромен, тъй като Civic Type R продължамва да се радва на голяма популярност. Признавам обаче, че не очакаквахме толкова бърза разпродажба на автомобилите“, коментира вице-президенът на Honda Canada – Стим Хуей.

Civic Type R Limited Edition 2021 е в ексклузивен цвят Phoenix с гланцово черно покритие на покрива, огледалата и на част от капака. Автомобилът е оборудван с лети джанти BBS с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2, както и с усилена спирачна система. В салона е поставен волан, обшит с алкантара, а скоростната кутия и окачването са получили нови настройки.


Honda Civic Type R Limited Edition 2021

Промени под капака няма – хот-хечът разчита на 2,0-литров турбомотор с 310 к.с. и 400 Нм въртящ момент, като е достъпен единствено 6-степенна механична скоростна кутия.

Honda ще пусне 600 бройки от Civic Type R Limited Edition и на пазара в САЩ. Европейските клиенти ще получат останалите екземпляри от ограничената серия, като от компанията засега не съобщават тeхния брой.

Още снимки на модела - вижте в галерията:

Снимки: Honda

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Кикер ( преди 5 месеца )
    Последната модификация на двигателя е с 320 к.с. едва ли са върнали стъпка назад с 310к.с. !?
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 5 месеца )
    Хайде германските ултра фенове да спрат да обобщават нещата и да ми посочат един немски конглокент в клас на тоя Сивик, със около 300 к.с, предно предаване, цена, и.т.н, който има дори малък шанс на пистата срещу този доказал се автомобил!
  • #6
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Чук до #1 ( преди 5 месеца )
    Нека позная караш дарак ГоУф и доливаш шарлан кат за последно, тарикатски си с избушен ДПФ и си мислиш, че с тоя полуразпаднат леген си фанал бай Соичиро за шлифера, ама не си познал
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Аз не плюя японското, обожавам последния Аурис (2012-2018) и новата Корола. Сивикът ми е твърде дтранен като форма, този външен вид тип заводски райсър тунинг няма да остарее добре (като кристалните стопове на Лексус и първата Мазда6).
  • #4
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Синдикат на Ало Изма ( преди 5 месеца )
    Кефят ме напъните на вагаджиите да оплюят всичко що не е немско, щото видиш ли немското е върха. Е уважаеми вагаджии, що не се пънете така като дойдете в сервиза с тотално издуханите се 1,9 tdi-та(мечтата на всеки вагаджия), и почнете с "ем то колко ше струва, нещо по евтино да сложим". За почти 20 години ви се нагледах. А сега по темата, Сивик изгуби чара си след 7-ма генерация. Вече не беше малкия пъргав автомобил като който беше замислен. Сега вече е нещо подобно на батмобил.
  • #3
    30 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тази кола всички казват, че изключително добре направена, но винаги ще се намери някой "облъчен" прост вагаджия да сложи всичко японско под общ знаменател. Както смята и че всичко немско е върха.
  • #2
    25 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 5 месеца )
  • #1
    5 rate up comment 39 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ясно е че кандските и американски шебеци са облъчени от тези японски сапунерки да не говорим колко дръпнати има там.В Европа този кoптop няма никакъв шанс.