IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

До 2030 година: Конкурентите ще изтласкат Tesla

Американската компания ще има 15% дял от пазара на електромобили, предричат експерти

Окуражени от първото частно изстрелване на хора в Космоса от SpaceX, както и от статистическите данни за продажбите на Tesla (около 400 000 електромобила миналата година), анализатори посочват, че компанията ще реализира не повече от 450 000 бройки през 2020. Основната причина за този нисък растеж е коронавирусната пандемия, която силно ограничи възможностите на Tesla. Други анализатори предричат не повече от 424 000 продадени автомобила.


Tesla


В същото време експертите от водещата японска банка Daiwa Securities смятат, че до 2030 г. около 20% от всички нови автомобили, продавани в света, ще бъдат задвижвани от електричество, а Tesla ще реализира поне 3 милиона бройки годишно. Така пазарният дял на американската компания ще бъде около 15%.


Tesla


Това означава, че Tesla ще намали пазарния си дял в сравнение с текущите показатели. Например, в САЩ сега компанията контролира около 75% от пазара на електрически автомобили, а в Китай - около 25%. Конкурентите обаче неизбежно ще изтласкат Tesla, тъй като всички основни автомобилни концерни обявиха планове за преобразуване на съществуващи модели в такива с електрическо задвижване, както и пускането на напълно нови.

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    yorval ( преди 3 години )
    Както виждам и за сетен път се убеждавам от недалновидните предвиждания на сите тия псевдо-ЕКСперти по отн-ие на ТЕСЛАта на ИМ, някак ми се струва, че тия всячески се опитват да плашат куче с кокал. Ами нема никъф начин да им се получи прогнозката!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    При другите производители винаги е "ще". При чичко Елън нещата се случват сега. Между другото кои са тези производители дето нямат никакви проблеми със салона, инфотейнмънт системите, и т.н., особено след изтичане на гаранцията?
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако електромобилите станат масови, 15% е ОГРОМЕН ДЯЛ и това ще означава, че ще продават много повече, отколкото сега.
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    От 2021г. ще почнат да монтират по издръжливите батерии и забрави да ги конглокираш! Китайците и корейците имат потенциал , но кой в европа ще купува китайско....иначе казано ако имаш мангизи Тесла, ако нямаш Кия-Хюндай! С новия завод в Германия ще докарат цени на 3 - standart range около 8-90 000лв. може и по-малко. Да виждате Ц-ка, 3-ка, или А4 с такива показатели ....:)))
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    ahhaahha ( преди 3 години )
    Хахаха Тесла никой не може да ги стигне дори....от старите фирми никой няма и една фабрика за батерии!!! Какви ел. коли ще правиш като нямаш батерии ве?
  • #7
    15 rate up comment 0 rate down comment
    пепе ( преди 3 години )
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Илон наистина ли е първият частник в историята, пратил хора в Космоса и първият, изобретил кацащи ракети носители за многократна употреба изобщо?! Е.Баси пича!
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    До 5 ( преди 3 години )
    Очакват се доста модели на модулни платформи специално за електромобили от ВАГ, Рено, Хюндай-Киа, Мерцедес и други
  • #4
    11 rate up comment 7 rate down comment
    ГоМн ( преди 3 години )
    Къде ги конглокентите в Европа има Рено Зои Нисан Лииф и БМВ и3.Реното е второ по продажби но Тесла 3 има 18000 продажби Зои 2200 Нисана е трети а за БМВ никой няма да даде толкова пари за тая табуретка.Смешният Голф илектрик е с 200км пробег.Какви конглокенти това е смешно.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да, само че, както се очертава, освен тези 15% собствени автомобили, ще доставят минимум още толкова батерии и задвижващи агрегати за други производители.