IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Superb iV и Volkswagen Passat GTE не преминаха „Лосовия тест“

Двете хибридни комбита не успяха да се справят при скорост 72 км/ч (ВИДЕО)

Според съвременните изисквания за безопасност, новите автомобили, излизащи на пътя, са длъжни да покрият така наречения „Лосов тест“. Това е изпитания, при което се имитира внезапно излизане на голяма животно на пътя и водачът на автомобила трябва да го заобиколи и да се върне обратно в лентата ва движение.

Тестът се усложнява с повишаване на скоростта на движение, като нормалният показател, според експертите, е 72 км/ч. Той се оказва проблем за доста автомобили, към които сега се присъединяват хибридните комбита Skoda Superb iV и Volkswagen Passat GTE. Двата модела на Volkswagen Group успяха да се справят (без да бутнат конусите на полигона) при скорост до 70 км/ч.



В изпитанията участват още Mercedes-Benz C-Class и Peugeot 508 SW, които се справиха при скорост съответно 74 и 78 км/ч съответно. Водачите на автомобилите си сменят местата, но това по никакъв начин не се отразява на резултатите от теста.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #8
    20 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Епичен провал, доста от сувовете го минават по-добре, а това господа са леки коли!
  • #7
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Тесла фвн ( преди 3 години )
    Истина е ,че батерията е отзад при този тип НО!!!Нека не забравяме ,че те имат значително по малки батерии който няма ама няма как да изравняват разпределението на теглото преден/заден мост.
  • #6
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Доста слаб резултат, като се има предвид, че дори кросоувър като Ситроен C5 Aircross, въпреки мекото си окачване и по-високия център на тежестта, успява да мине лосовия тест при 79 км/ч.
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Съвсем ясно си личи как задницата тежи и като тръгне, няма спиране. Точно обратното на "експертното" мнение на третия. Всъщност тестът показава как ще се държи нормалната Шкода, ако е с пътници отзад и пълен багажник. А Пежото и Мерцедесът доказват, че кола с меко окачване може да е перфектно стабилна.
  • #4
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Тесла фен ( преди 3 години )
    Не мисля,че нещата трябва да опират до хейт той е за децата.Дори и малко дете ще се усети ,че не е въпрос на марка а елементарна физика която за пореден път доказва колко ненужни са хибридите.Не само фолкса ами който хибрид да вземе човек еми нямааа как да завива със такава тежка муцуна и лека задница.Сега е време на електро колите вижте Тайкан!!!!!
  • #3
    22 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Излиза, че Фолксваген нямат една асфалтирана площадка, да си пробват колите. Поне да си спестят излагането. Не, че им пука. Това е най-дебелокожата фирма.
  • #2
    18 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Преди малко коментирах посредствеността на Фолксваген в друга статия. Нищо повече няма да кажа. Фактите говорят сами.
  • #1
    26 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Винаги съм казвал, че колите на ФВ груп са надценени. Пежото с 10 км/ч повече се държи много по-добре. И Мерцедес добре, но за цената си би трябвало и да лети.