IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

12-те най-икономични автомобила на пазара

Включени са бензинови, дизелови и хибридни модели, разделени в 4 класа

Какво ще излезе, ако се опитаме да определим най-икономичните автомобили по остарелия, но все още актуален европейски тестов цикъл NEDC (New European Driving Cycle)? Германски експерти проучиха четирите най-популярни пътнически сегмента - B (компактен), C (т.нар Голф клас), D (семеен), E (бизнес) - и във всеки един от тях подбраха тези, които най-много щадят бюджета. За удобство автомобилите с минимален апетит към гориво са класирани по типа двигател: бензинов, дизелов и хибриден.

Снимки: Motor и производителите

0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чук ( преди 1 месец )
    Икономично БМВ , му шъ умръ ут смях ки
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    МнГотин ( преди 1 месец )
    София каза, мегаполис... смях а неделята дрънчат буркани по околовръсното
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Тодор ( преди 1 месец )
    1991 Сеат Толедо 2.0Е, с метан 6.58лв за 180км, разбира се на бензин се вижда стрелката как се движи.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Rav4 hybrid ( преди 1 месец )
    Карам последният модел от 2019 с 2.5л бензин и е хибрид. Последно зареждане 4.84л/100км. Предишното беше 5.6л/100км. Преди това съм имал Auris hybrid (сега е corolla) - 4.5-5.5л/100км градско... Не бих си взел вече дизел. Обслужването на Auris беше 100лв гаранционно. Сега чакам да видя Rav4 Prime :). Запознайте се какво WLTP и тогава казвайте, че този разход е ... Карал съм 100км Camry Hybrid и реално даде 5л/100км! Айде поздрави.
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    JordanB99 ( преди 1 месец )
    Bmw 320d touring от 2019 харчи 3,1 -4 литра.
  • #15
    8 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пълен абсурд, това са колички с миниатюрни двигателчета те конструктивно не могат да харчат повече за сметка на това ускоряват много бавно и душата им излиза ако ги настъпиш на магистралата да не говорим че живота на това напомпано двигателче е много кратък и за някой каращ като мен по около 60к километра на година тази кола ще умре за 2-3 години
  • #14
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Стига глупости ( преди 1 месец )
    Най малко харчи когато е на газ. Стига сте лъгали хората. Всичките ми познати които имат коли само на бензин са ми казвали че харчи 10 на 100 в града.
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Готин , смесен разход 4,5 ,ама на село и до нивата с 80. И тук не искам да обиждам никого,просто за този пример се сетих първосигнално. Виж, в София,да не говорим за друг мегаполис и магистрала със 140 е съвсем различно...
  • #12
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Готин ( преди 1 месец )
    Ще ви дам реалният разход на дизелов Меган седан с дължина 4,65 м. Среден разход от 4,5 л. На 100 км. без да е хибрид за последните 4500 км. смесен пробег. Дали вярвате, си е ваш проблем. Сега си направете сметката за цена-качество и икономичност.
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    Трябва практика, от която сами да се уверите сами, с приказки не става. За мен от личен опит е така :за разхода на гориво, за чупливостта и др. както писах по-долу. Имайте в предвид, че най-значимият фактор за разхода на гориво е смият водач. Неговият опит, разум и манталитет, правят удачно и икономично пътуването и обратното, после са факторите, двигател, маса на кола, път и вс.др.