IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

12-те най-икономични автомобила на пазара

Включени са бензинови, дизелови и хибридни модели, разделени в 4 класа

Какво ще излезе, ако се опитаме да определим най-икономичните автомобили по остарелия, но все още актуален европейски тестов цикъл NEDC (New European Driving Cycle)? Германски експерти проучиха четирите най-популярни пътнически сегмента - B (компактен), C (т.нар Голф клас), D (семеен), E (бизнес) - и във всеки един от тях подбраха тези, които най-много щадят бюджета. За удобство автомобилите с минимален апетит към гориво са класирани по типа двигател: бензинов, дизелов и хибриден.

Снимки: Motor и производителите

0 от 500
  • #11
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Готин ( преди 3 години )
    Ще ви дам реалният разход на дизелов Меган седан с дължина 4,65 м.Среден разход от 4,5 л. На 100 км. без да е хибрид за последните 4500 км. смесен пробег.Дали вярвате, си е ваш проблем.Сега си направете сметката за цена-качество и икономичност.
  • #10
    13 rate up comment 6 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Трябва практика, от която сами да се уверите сами, с приказки не става. За мен от личен опит е така :за разхода на гориво, за чупливостта и др. както писах по-долу. Имайте в предвид, че най-значимият фактор за разхода на гориво е смият водач. Неговият опит, разум и манталитет, правят удачно и икономично пътуването и обратното, после са факторите, двигател, маса на кола, път и вс.др.
  • #9
    12 rate up comment 13 rate down comment
    до 356 ( преди 3 години )
    Форд - нечупливи? Не си в ред! Нечупливи са само азиатските и Волво.
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Иво ( преди 3 години )
    Двигателят на Астра 1.5D е на Опел, а не идва от PCA. Проверявайте си инфото.
  • #7
    15 rate up comment 3 rate down comment
    shvaben ( преди 3 години )
    Тия разходи и емисии дето ги дават са "пунта-мара", т.е. нищо общо с реалността и всеки потребител го знае. Замерванията са на специални стендове с идеални за двигателя условия, които не съществуват в реалността. На практика при реалната експлоатация на автомобила, разхода е два до три пъти по голям, а вредните емисии, особени при дизелите могат да са до 20-30 пъти повече (особено при студен двигател).
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Да доминация на Форд. Правилно. Доста заслужено. В реални условия харчат завидно малко и в комбинация с прословутото си перфектно окачване и управление за любителите са ненеситни за качествено шофиране. Имат слабости донякъде в шумоизолацията, в лукса и имиджа, но това за икономията, окачването, управлението, ергономичността, практичността, нечупливостта са безспорни върхови черти.
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Тодор ( преди 3 години )
    А Октавия 1.6 тди дзг7- 3.8/100, къде е. Хем доста по- голяма!
  • #4
    28 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 3 години )
    Това е несериозна статия :)))))))))) БМВ-тата може да са всичко но не са икономични
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Никога не съм карал хибрид и въпреки това нещо не им вярвам.
  • #2
    27 rate up comment 4 rate down comment
    геле ( преди 3 години )
    защо не направят класация с реален разход на моделите. За пример Toyota Camry при тестове е над 7/100, което е почти двойно на това, което е дал производителя.