Подобни класации се организират често от различни автомобилни издания, които имат своите мотиви за включването в тях на различни двигатели. Представяме ви мнението на колегите от Autonews, които се връщат към времената, в които вредните емисии и разходът на гориво бяха без значение за автомобилните компании. И те правеха наистина впечатляващи и издръжливи мотори.
Най-добрите двигатели в историята (ГАЛЕРИЯ):
Зад скромния индекс М275, както често се случва, се крие цяло семейство двигатели. Мерцедесовският V12 BiTurbo с обем 5,5 литра за първи път се появява през 2003 г. на 3 модела на бранда – представителния седан S600 (W220), купето CL600 (W215) и роудстъра SL600 (R230). След това излиза и AMG-версия с увеличен до 6,0 литра обем и мощност от 612 к.с. (тя е 500 при стандартните модели). Този двигател се поставя на Gelandewagen и Maybach.
Интересна е и съдбата на двигателя с индекс M158. Въпреки различните цифри, това е същият този 6,0-литров V12, но сериозно преработен. Той получава нови турбокомпресори, променен интеркулер, нов блок за управление и сух картер. В крайна сметка мощността му достига 720 к.с. И се използва за суперколата Pagani Huayra.
Снимки: Autonews