Подобни класации се организират често от различни автомобилни издания, които имат своите мотиви за включването в тях на различни двигатели. Представяме ви мнението на колегите от Autonews, които се връщат към времената, в които вредните емисии и разходът на гориво бяха без значение за автомобилните компании. И те правеха наистина впечатляващи и издръжливи мотори.
Най-добрите двигатели в историята (ГАЛЕРИЯ):
Mitsubishi 4G63T
Двигателите с индекс 4G6 са връх в еволюцията на серията Mitsubishi Sirius. Те се появяват през 1980 г. и се поставят на различни модели на бранда – от минивана Delica до хечбека Colt. Версията 4G63T дебютира в седана Galant VR-4 през 1988 г.
По-късно с този мотор е оборудвано купето Eclipse, а от 1992 г. 4-цилиндровият турбовариант с обем 2,0 литра се поставя под капака на Lancer Evolution. Това продължава до 2007 г., като моторът се доказва не само на стандартните пътища, но и в световния рали-шампионат, като от 1996 до 1999 г. пилотът на заводския отбор на Mitsubishi - Томи Макинен, печели 4 титли поред.
Двигателите с индекс 4G6 са връх в еволюцията на серията Mitsubishi Sirius. Те се появяват през 1980 г. и се поставят на различни модели на бранда – от минивана Delica до хечбека Colt. Версията 4G63T дебютира в седана Galant VR-4 през 1988 г.
По-късно с този мотор е оборудвано купето Eclipse, а от 1992 г. 4-цилиндровият турбовариант с обем 2,0 литра се поставя под капака на Lancer Evolution. Това продължава до 2007 г., като моторът се доказва не само на стандартните пътища, но и в световния рали-шампионат, като от 1996 до 1999 г. пилотът на заводския отбор на Mitsubishi - Томи Макинен, печели 4 титли поред.
Снимки: Autonews