IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-добри двигателя в историята

Дизелов V12 и 1,3-литров с 280 к.с. попадат в класацията на Autonews

Подобни класации се организират често от различни автомобилни издания, които имат своите мотиви за включването в тях на различни двигатели. Представяме ви мнението на колегите от Autonews, които се връщат към времената, в които вредните емисии и разходът на гориво бяха без значение за автомобилните компании. И те правеха наистина впечатляващи и издръжливи мотори.


Най-добрите двигатели в историята (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Autonews

0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Сливи ( преди 3 години )
    Най дравия мотор и историята на автомобилостроенето е 1.6D.на WV голф 2.И НЕ САМО мотор но и КОЛА.ВЕЧНА.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    като изключим явно сатиричните коментари за сметка на рено и неуДачия, все пак се очертава поне един безвъзвратно увреден от системното ползване на тези"коли"!
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    1.9 SDI
  • #7
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не само мотори дават Рено. А-класата е на френско шаси, с френски мотори и френски скоростни кутии.
  • #6
    17 rate up comment 18 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Абе само на БМВ моторът е златен...
  • #5
    7 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Единствените доказано добри мотори са Ферари и Алфа. За Алфата съм най-сигурен, тъй като го има от десетилетия и цените на Алфите с тоя мотор в момента се качват като обезумели.
  • #4
    9 rate up comment 6 rate down comment
    111 ( преди 3 години )
    Мнооого платена класацийка
  • #3
    29 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ха - ха, дизеловият V12 на Ауди бил добър, ха-ха, затова всеки монтьор вика "бягай надалеч от тоя мотор". Тежък, ама много тежък - сменяш окачването всяка година. Сложен - през месец чистиш грешките от компа, тъпкан с електроника, която се скапва, чувствителен към гориво - на две години, дюзи, а дюзите са много и скъпи. Пълен с алуминий, който се изкривява и пластмаса, която се чупи. Смяна на консумативи - към 5 бона. Във форума на Ауди, на 2,5 тди-то му викат душегуб, смятайте какво е при тоя.
  • #2
    18 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами като се има предвид, че Рено дават мотори на мерцедес - не може да се каже, че не могат да правят мотори...
  • #1
    11 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фалшива класация. Не може да няма поне три мотора на Рено- Императорът на Европа.