IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 уникални модела от музея на Volkswagen

Те никога не са дебютирали на изложения и не са помирисвали пътищата

Германският автомобилен производител Volkswagen има два музея във Волфсбург. Единият е като книга на 100-те най-емблематични модели в историята. Там може да видите Lamborghini Miura, Austin Mini, Cadillac Eldorado и много други, както, разбира се, разнообразна колекция от класически модели на Volkswagen. Във втория музей е като разходка из умовете на най-ярките и смели инженери, които някога са работели за компанията. Там е показана еволюцията на марката, има уникални автомобили, както и прототипи и концепти, които никога не са били демонстрирани публично. Британското списание Autocar подбра 10 такива модела.
 
   
10 много редки модела от музея на VW (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    пропов ( преди 3 години )
    Аз не харесвам Вагените, но не мога да отрека че са творили история. Е не като на М3 или S klasse или Quattro.Костенурката и Голфот не са нещо гениално, просто излизат в подходящ период. Това не е инженерство, това е маркетинг. Както сега е Епъл. Те не са създали нищо ново. Добър дизайн и култ към вещите. Използват стадното начало в човека.
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами нищо вълнуващо и невероятно не видях ....
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Бе, не ме занимавай с глупости..
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е патент за двигател, а за колата. Чети преди да драскаш пак простотии! За цял автомобил става въпрос, а не за отделни елементи. Да и за двигателя също, но не само за него, а за ЦЕЛИЯТ автомобил. Разработките на Татра са от 20-те години, а не на Порше. Той разработва съвсем други неща нямащи общо с тази кола.
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Плащат им, защото чехите имат патент за двигател с въздушно охлаждане! А разработките на Порше са още от 20-те години с различни фирми: Цюндап, НСУ и т.н.
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #15 На 4-ти километър ли Фердинанд Порше е признат за конструктор на Beetle? Защото в съда не е признат и ФВ плащат през 1965 г. 1 млн. германски марки за КРАЖБАТА! Пусни си търсачката следващия път преди да пишеш глупости! И накрая какво се оказва, че най-легендарната кола на Фолк с Ваген е крадена от други. Официално доказано по безпорен начин, чрез съда. Дори по времето на Хитлер Порше е искал да плати за кражбата, но Хитлер му е казал, че ще уреди нещата и завзема заводите Татра. Факт!
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Фердинанд Порше е признат за конструктор на Beetle, и за всяка произведена, е получавал съответна сума!
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 3 години )
    Не си струва, колега! Човекът е адски ком-плексар, който до обяд мрази себе си, а след обяд всички останали! Германските марки са му "любими"!
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    "Луй 14" :D абе ти си по-грамотен и от Пената бе... Борис Три!
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубаво е да си вярваш ***! Даже и се кълнеш. На 4-ти км. всички се кълнат, че са Наполеон, Луй 14, Хитлер, Т.Живков и т.н. Та и твоето кълнене е същото...