IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen представи най-големия си миниван

Viloran е направен за Китай, но може да стане глобален модел

Съвместното предприятия SAIC Volkswagen представи минивана Viloran, който е най-големият автомобил, разработен на платформата MQB. Седемместният модел прави впечатление с богатата си оборудване и удобните кресла на втория ред, които го позиционират като луксозен бизнес-ван.


VW Viloran


Технически VW Viloran е най-близо до кросоувъра Teramont, но като габарити той превишава всички леки коли на марката. Дължината му е 5346 мм, широчината – 1976 мм, височината – 1781 мм, а разстоянието между двете оси е 3180 мм. Като цяло Viloran е по-голям дори от дългата базата на Multivan T6.1 с 42 мм.

За разлика от другите модели на бранда, при минивана трансмисията е само една – 7-степенна роботизирана, като задвижването е към предните колела. Двигателят също е само един – 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра EA888, който се предлага в два варианта на мощност – 186 к.с. и 320 Нм въртящ момент и 220 к.с. и 350 Нм.


VW Viloran


В салона за Teramont напомня само предния панел, докато сензорният блок на климатика и дефлекторите са оригинални. Като опция се предлага приборен панел с диагонал 10,25 инча, докато 9,2-инчовият тъч-скрийн на мултимедията влиза в базовото обоудване.

Седалките в минивана за разпределени по формула 2+2+3, което означава, че основните удобства са предназначени за пътниците на втория ред. Те имат на разположение електрическо регулиране на креслата, вентилация, масаж, подгряване, поставка за краката, подлакътници с поставки за чаши. Десният пътник може да смъкне седалката пред себе си и така да получи още място.


VW Viloran


В салона са използвани само материали с премиум-качество. Интериорът на топ-версията е направен от скъпа кожа и дърво, а сред опциите има панорамен покрив, матрична оптика, адаптивен круиз-контрол, 20-цолови джанти от лека сплав, асистент за контрола на лентата на движение и асистент за паркиране.

Като дизайн Viloran е оформен в стила на комбито Passat, но отпред напомня на актуалния Touareg, като това се дължи на хромираната решетка на радиатора, която е разделена на няколко секции.

Още снимки - вижте в галерията:


Предварителните цени на модела вече са известни. Базовият Viloran със 186 к.с. ще струва 350 000 юана (около  45 500 евро), докато версията с 220 к.с. е оценена на 400 000 юана (52 000 евро).

В Китай като основни конкуренти на минивана на Volkswagen са посочени Buick GL8 Avenir и Honda Odyssey. Според последните информации, Viloran може да стане глобален модел, но засега е ясно само, че на вътрешния пазар продажбите стартира през лятото.

Снимки: Volkswagen

 

0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    тея пак са спали на течение загънати с мокри весници
  • #5
    11 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Това нещо е НЕПРОДАВАЕМО на тази цена! В Китай семействата имат по 1 дете и не става за семеен ВАН, освен, ако не возиш тъста, тъщата и родата. Друг вариант е да е за бизнес кола. Обаче не е представителна и е масова куча марка, та и там греда. На по-ниска цена има Мерцедеси, а тези така да се засилват с цените не ми се вързва нещо. И то в сегмент, който е в упадък и продажбите са много слаби. Също така никакъв избор на двигатели и трансмисии. Жалка работа...
  • #4
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 4 години )
    Тази вагинетка е 100 иляди леа, бе и то у Китай! Тия се изфърлиа кат ч.к.я на песък! Тука сигурно ще е 150! То отиде при Мерцедесите и специално персонализираните от тунинг ателиатета изгъзици.
  • #3
    13 rate up comment 4 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    Изглежда доста добре, салона говори за стил и класа. Само предната решетка да беше по-прибрана и "скромна", а и с по малки габарити като цяло. Аз лично бих си купил такъв. Жалко, че този така свит сегмент на бизнес вановете е в такъв застой.
  • #2
    10 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Най-ниските нива на оборудване Вито започват от 34 000 евро и е много по-кола и ВАН от това ВАГенско недоразумение. Голямо, огромно, 9 места много здраво окачване, двигатели, трансмисии и е Мерцедес, а това китайско недоразумение е пълно с бъгове 100% както всеки нов ВАГ, а и старите са така. Витото можеш, като фирмена кола да го караш, а като решиш слагаш за 5 мин. седалките и имаш огромен ВАН с 9 места за 2 семейства. ВАГена има 2+2+3 места. С 2 по-малко, ама по-скъпо. Смяяях и трагедия!
  • #1
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха, ама то това за Китай бе! Що пущате статия за китайски модели на фирмата Фолк с Ваген, които са за Китай. И смятайте щом там ще е на такава солена цена над 45 500 евро голо, като пушка, то в Европа ако го пуснат с всичките системи за безопаснот и др. изисквания ще е с едно 20 000 евро отгоре. Еми то на тази цена по-добре един Мерцедес Вито човек да си вземе. В най-високата си версия с най-скъпото оборудване Вито е с цена 54 000 евро в Германия. де го Киро на кирия с тоя ВАГен?