IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen представи най-големия си миниван

Viloran е направен за Китай, но може да стане глобален модел

Съвместното предприятия SAIC Volkswagen представи минивана Viloran, който е най-големият автомобил, разработен на платформата MQB. Седемместният модел прави впечатление с богатата си оборудване и удобните кресла на втория ред, които го позиционират като луксозен бизнес-ван.


VW Viloran


Технически VW Viloran е най-близо до кросоувъра Teramont, но като габарити той превишава всички леки коли на марката. Дължината му е 5346 мм, широчината – 1976 мм, височината – 1781 мм, а разстоянието между двете оси е 3180 мм. Като цяло Viloran е по-голям дори от дългата базата на Multivan T6.1 с 42 мм.

За разлика от другите модели на бранда, при минивана трансмисията е само една – 7-степенна роботизирана, като задвижването е към предните колела. Двигателят също е само един – 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра EA888, който се предлага в два варианта на мощност – 186 к.с. и 320 Нм въртящ момент и 220 к.с. и 350 Нм.


VW Viloran


В салона за Teramont напомня само предния панел, докато сензорният блок на климатика и дефлекторите са оригинални. Като опция се предлага приборен панел с диагонал 10,25 инча, докато 9,2-инчовият тъч-скрийн на мултимедията влиза в базовото обоудване.

Седалките в минивана за разпределени по формула 2+2+3, което означава, че основните удобства са предназначени за пътниците на втория ред. Те имат на разположение електрическо регулиране на креслата, вентилация, масаж, подгряване, поставка за краката, подлакътници с поставки за чаши. Десният пътник може да смъкне седалката пред себе си и така да получи още място.


VW Viloran


В салона са използвани само материали с премиум-качество. Интериорът на топ-версията е направен от скъпа кожа и дърво, а сред опциите има панорамен покрив, матрична оптика, адаптивен круиз-контрол, 20-цолови джанти от лека сплав, асистент за контрола на лентата на движение и асистент за паркиране.

Като дизайн Viloran е оформен в стила на комбито Passat, но отпред напомня на актуалния Touareg, като това се дължи на хромираната решетка на радиатора, която е разделена на няколко секции.

Още снимки - вижте в галерията:


Предварителните цени на модела вече са известни. Базовият Viloran със 186 к.с. ще струва 350 000 юана (около  45 500 евро), докато версията с 220 к.с. е оценена на 400 000 юана (52 000 евро).

В Китай като основни конкуренти на минивана на Volkswagen са посочени Buick GL8 Avenir и Honda Odyssey. Според последните информации, Viloran може да стане глобален модел, но засега е ясно само, че на вътрешния пазар продажбите стартира през лятото.

Снимки: Volkswagen

 

0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    МИНИван ли го наричат тоя камион?! Я кажете кои са МАКСИвановете!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пламен ( преди 2 месеца )
    Гледам в ЮТюб нови китайски автомобили на клипчета. Невероятен дизайн, нормален двигател. Този ФВ едва ли ще излъже потребителите...
  • #14
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #13 Погледни на Вито какви опции имаш, как можеш да го оборудваш, какъв лукс можеш да получиш и на каква цена и после сравнявай с този ВАГенски ВАРЕЛ и ела пак да се изказваш за лекотоварните микробуси! Не робувал на марки, а ще се прави на интересен да защитава ВАРЕЛА на ВАГ, който по нищо не може да се опре на Мерцедес. А едното е ЛУКСОЗНА МАРКА, а другото е КУЧА МАРКА!!! Схващаш ли или ти е трудно? Тръгнал той да ми сравнява КУЧАТА марка Волк с ВАГЕН с Мерцедес.
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До този с Витото. Вито е лекотоварен микробус, дори със седалки си остава товарен автомобил, не мисля че има място за сравнение, нито откъм комфорт, нито откъм удобство, нито откъм технологични решения и опции. Единствения плюс на Вито пред който и да е миниван, изграден на платформа на лек автомобил, е предлаганото пространство (и звездата на предния капак, за робуващите на марките).
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Никога не съм имал кола с бял салон и не искам да имам. Имал съм обаче с бежова кожа. Е това е наистина чудо да го чистиш и поддържаш, а си представям, ако беше бяло. За тези, които не знаят ще им кажа, че ако си с дънки и си със седалки светла кожа, дънките пущат боя и оцветяват кожата. После е отвратително за чистене. Самата кожа ще успееш със скъпи препарати да я оправиш, но по шевовете синьото няма оправяне. Просто си остават синеещи шевовете и никой препарат не може да го оправи.
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    глас от чужбина ( преди 2 месеца )
    Доста грозничко , въпреки скъпите материали, освен това да си качиш децата в бял салон... това може да го измисли само някой които никога не е бил с деца в една кола. возих моите 2 и 3 комшииски на тренировка в една 7-местна кола , навръщане беше завалял дъжд и като си видях колата на другия ден - жива да я оплачеш
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 2 месеца )
    Да, ама на снимката виждате, че има място за кон! Не съм чул за Вито с място за кон.
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Японеца ( преди 2 месеца )
    Хонда Одисей е колата!
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Каква грозна решетка. Тук някой спомена стил и класа. Във ФВ? :D
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всеки път ме изумявате колко нови значения на думата "оптика" ще изнамерите. Поне български научете, господа!