Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.
Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:
Cadillac Fleetwood V-8-6-4, 1981
В наши дни деактивацията на цилиндрите за икономия е съвсем позната и надеждна технология, която можете да получите и от четилицилиндров Volkswagen. През 1981 бе революция, изпреварила времето си, както доказа този печален първи опит на General Motors. По онова време и полупроводниците, и компютрите бяха още в ранна фаза на развитието си. Системата на Cadillac даваше толкова много дефекти, включително водейки до необратима повреда на двигателя, че в един момент самата компания призова клиентите да й закарат автомобилите си, за да изключи системата и да остави мотора постоянно да работи с 8 цилиндъра. Това фиаско отказа много хора от марката и постави началото на продължителен упадък в Cadillac.
В наши дни деактивацията на цилиндрите за икономия е съвсем позната и надеждна технология, която можете да получите и от четилицилиндров Volkswagen. През 1981 бе революция, изпреварила времето си, както доказа този печален първи опит на General Motors. По онова време и полупроводниците, и компютрите бяха още в ранна фаза на развитието си. Системата на Cadillac даваше толкова много дефекти, включително водейки до необратима повреда на двигателя, че в един момент самата компания призова клиентите да й закарат автомобилите си, за да изключи системата и да остави мотора постоянно да работи с 8 цилиндъра. Това фиаско отказа много хора от марката и постави началото на продължителен упадък в Cadillac.