fallback

Ferrari печели от една кола толкова, колкото Nissan от 1000

Италианската марка е най-успешният производител в света

Италианската компания Ferrari , известна със своите спортни и състезателни автомобили, е спечелила най-много от всички автомобилни производители, сочи изследване на изданието Car Industry Analysis.

Според изчисленията на експертите, компанията от Маранело печели от продажбата на една кола толкова, колкото BMW от 30, а Mercedes-Benz от 67. За да постигне подобни резултати, Toyota трябва да продаде 44 автомобила, Volkswagen – 56, а   Peugeot-Citroen – 65.

Най-малко от продажби на свои автомобили печелят компаниите Nissan и Ford. При тези марки стойностите са съответно 906 за Ford и 926 за Nissan. Трябва все пак да се уточни и нещо друго – цените на моделите на Ferrari са поне 20 пъти по-високи в сравнение с тези на Nissan.

Резултатите на италианския бранд за 2019 г. показват, че за първи път в историята си той е продал над 10 000 автомобила. Точният брой е 10 131, което е с 9,5% повече от 2018. От тях 4895 са реализирани в Европа, Африка и Близкия Изток, 2900 в Северна и Южна Америка и още 836 в Китай, Хонконг и Тайван. Чистата печалба на Ferrari е увеличена с 10,1% - до 3,7 млрд. евро.

Снимки: Car Industry Analysis

fallback
  • #7
    Хос ( преди 4 години )
    До #6; това, водата в Перник е най- скъпа не означава, че получаваш нещо повече, просто има много загуби и се вдига цената. Нещо подобно е с Форд и Нисан, разработките им са скъпи и неефективни и имат много загуби, това изяжда печалбата. За това и Нисан е на път да фалира.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    супер е класацията ориентира ме ,че ако си дам парите за форд-нисан, ще получа най-много , за най-малко пари
  • #5
    д-р. Куртев ( преди 4 години )
    Браво !!
  • #4
    popa ot razgrad ( преди 4 години )
    Лука Ди Монтецемоло беше казал, че никога няма да продават повече от 8.000 бройки на година за да не изгубят ексклузивноста на марката...но се оказва, че парите са по-сладки от ексклузивноста...
  • #3
    Анонимен ( преди 4 години )
    Подкрепям колегата, аз не съм почитател на ферари, но политиката им на продажба и малкото бройки ги правят още по-желани. Дали е вярно и, че първото ти купено ферари е задължително да е червено, едва след това може да пожелаеш друг цвят.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    А Ламбо са на другия полюс. Те са готови да продадат и на най-големия престъпник кола, стига да пипнат парите. Меринджеите им са от ВАГ, а там за пари и майките си ще продадат. Ламботата най-много с преводи от офшорки се купуват от съмнително забогатели хора. Поршетата още повече. Произхода на парите не ги вълнуват и не подават инфо за сделките на контролните органи, както е по закон за сделки над ?10 000. Или ако подават, никой не ги разследва тези сделки. Има някакви договорки явно.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Щом хората са готови да дадат толкова пари, за да карат кола с емблема конче, значи всичко е ОК. Интересно е, че дори и даа имаш пари, изобщо не е сигурно дали ще те одобрят да си купиш Ферари. Единствената марка в света, която отказва на клиенти или ги вкарва в черен списък, ако не са спазили клаузи в договора и те повече ново Ферари няма да видят през живота си, както и старо между другото, защото и там има контрол. Шапка им свалям за политиката на Ферари затова най-много ги харесвам.
fallback
Последни