fallback

Ferrari печели от една кола толкова, колкото Nissan от 1000

Италианската марка е най-успешният производител в света

Италианската компания Ferrari , известна със своите спортни и състезателни автомобили, е спечелила най-много от всички автомобилни производители, сочи изследване на изданието Car Industry Analysis.

Според изчисленията на експертите, компанията от Маранело печели от продажбата на една кола толкова, колкото BMW от 30, а Mercedes-Benz от 67. За да постигне подобни резултати, Toyota трябва да продаде 44 автомобила, Volkswagen – 56, а   Peugeot-Citroen – 65.

Най-малко от продажби на свои автомобили печелят компаниите Nissan и Ford. При тези марки стойностите са съответно 906 за Ford и 926 за Nissan. Трябва все пак да се уточни и нещо друго – цените на моделите на Ferrari са поне 20 пъти по-високи в сравнение с тези на Nissan.

Резултатите на италианския бранд за 2019 г. показват, че за първи път в историята си той е продал над 10 000 автомобила. Точният брой е 10 131, което е с 9,5% повече от 2018. От тях 4895 са реализирани в Европа, Африка и Близкия Изток, 2900 в Северна и Южна Америка и още 836 в Китай, Хонконг и Тайван. Чистата печалба на Ferrari е увеличена с 10,1% - до 3,7 млрд. евро.

Снимки: Car Industry Analysis

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами Лабмотата са доста с ВАГ-аджийско усещане. Чувал съм го от хора, които са си плащали да карат и от автомобилни журналисти, от които най-известният е Крис Харис. Новите Поршета са също доста скучни. Няма да коментирам дизайна. Забелязали ли сте как по билбордовете и рекламите винаги им снимат само задницата?
  • #16
    Японеца ( преди 4 години )
    3 700 000 000 на 10131 коли прави по 365125евро печалба на кола?
  • #15
    Японеца ( преди 4 години )
    3 700 000 000
  • #14
    Русия ( преди 4 години )
    Тислата колку пичели!
  • #13
    Мдам ( преди 4 години )
    Ферари все още е ексклузивна марка а Ламбо е просто Фау Ве.Няма как законите на физиката да бъдат преодолени това са клишета.Има сто писти от класата на Нордшлайфе Спа в Белгия Лагуна Сека Брандс Хеч Пол Рикар и тн.Порше са далеч от оптималната спортна кола оптималната такава е със средно разположен двигател такова порше няма от масовоте сегашни модели като 911 например.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами очевидно не е критерии Нордшлайфе-то, защото Ферари успяват да печелят повече от Ламбо. Не знам как да ти го обясня, но за един автомобилен фен, мощността и пърформанса са само част от уравнението. И не, не всяка кола с 200 коня е кеф да е караш - например масата СУВ се клатят, високи са, имат странна шофьорска позиция и непрецизно управление.
  • #11
    Анонимен ( преди 4 години )
    Стана дума за Лабмо, са не се прави всичко на ръка, но имаше интересни предавания за завода им и как разработват моделите си... безкомпромисна спортна кола. Определено има доста високо ниво и е в топ 3, както и МакЛарън и Порше, даже и ферари са доста различни като визия коли и си имат клиентите. За мен е невъзмажно да ги притежавам, та поне една тесла за да го докарам на емоция от ускорението.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Не мисля, че времената на Ринг-а са критерий за това колко добра е една кола. Например една Мазда Миата доставя доста удоволствие без да е Порше или Ламбо.
  • #9
    Д ( преди 4 години )
    Очевидно дори лекото увеличаване на продадените модели не е развалило ексклузивността на марката. С увеличаване на населението на Земята и богатите хора е нормално да си позволят да увеличат производството, запазвайки ексклузивността. Много елементарна математика. Още повече щом има кой да дава пари за такива коли с такива брутални маржове, значи си правят бизнеса както трябва. Ламборгини няма място за сравнение с Ферари. Може би преди ВАГ ерата - да, но сега са много различни коли.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    #6 Ако имаше поне малко представа от икономика, никога нямаше да напишеш подобна глупост. Ще ти дам един *** пример. Ако имаш неефективно производство с много разходи, то печалбата ти намалява. Това значи ли, че клиентът, т.е. ти получава най-много за най-малко пари? Има още няколко позиции при ценообразуване, разходи и себестойност, но са малко по-сложни и няма да ги разбереш, ако тръгна да ти ги обяснявам. Като начало ти препоръчвам да прочетеш някоя книжка, за да се обогатиш интелектуално!
fallback
Последни