IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Genesis добавя 50 коня на спортния G80

Най-мощната версия на седана ще излезе през есента

В края на март корейският премиум-бранд Genesis разкри новото поколение на седана G80, а сега стават ясни подробности и за неговата спортна версия. Тя ще бъде представена през есента и ще получи по-мощен двигател, съобщава корейският сайт top-rider.com.


Genesis G80


В момента топ-версията на конкурента на BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-Class разчита на 3,5-литров V6 с мощност 380 к.с. При бъдещия G80 Sport моторът ще бъде форсиран до 420 к.с. По този начин той ще замени не само 3,3-литровия атмосферен V6 от едноименната модификация при миналото поколение, по и 5,0-литровия (отново атмосферен) V8, който вече отпадна от гамата на бранда.

Предишният Genesis G80 Sport се отличаваше също и по агресивната си предна част с допълнителни въздухозаборници, както и с хромираните елементи в екстериора. Има също 19-цолови джати, уникален цвят на каросерията, спортни седалки и волан и алуминиеви педали, като всичко това трябва да се появи и при новото поколение на седана.

Отиващият си спортен седан ускоряваше от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди, но благодарение на допълнителните 50 к.с. и олекотеното шаси с по-нисък център на тежестта, новото поколение ще бъде по-бързо. Очаква се, то да бъде представено през есента, стига дотогава кризата с коронавируса да бъде преодоляна.

Снимка: Genesis

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    6,2 сек. е резултата на предишния модел, който е с 290 к.с., ако трябва да сме точни.
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    380к.с. 6,2 от 0-100км. Хихи
  • #5
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Той сигурно кара баварец- *** мечта, от 1997 г. За такава кола от статията му миришат чорапите. Салонът и е на второ място след едно порше. БМВ дори не стигнаха до Топ 5. Какво да си говорим повече!
  • #4
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Първи номер го качи на БМВ и му гледай сеира, едва ли е поглеждал по-далеч от носа си :)
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До #1 ти си деградирал с твоето болезнено самочувствие,което не ти позволява други разсъждения за марки от друг производител,който не е германски.Ако техниката на азиатците не ти харесва можеш да се качиш на Tesla или за теб прогреса се свързва единствено с дизел с манипулиран на софтуер
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Всъщност динамичните характеристики на моделите g70 и g80 sport с 3.3v6 bi-turbo двигателя са доста по-добри g70 0-100 за 4.7s. g80 sport 0-100 за малко над 5 секунди.Ако си спомняте kia stinger gt със същия двигател по предварителни данни трябваше да спринтира за 5.1 секунди до 100,но реално постигна 4.9s. Може да си направите справка това го пиша по памет.
  • #1
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В момента топ-версията на конглокента на BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-Class разчита на 3,5-литров V6 с мощност 380 к.с. 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди. Каква конглокенция, това е пълно падение, трилитровите дизели на въпросните "конглокенти" с по 260к.с. достигат 100км. за 5 сек. Какво остава за моделите им с по 380-400к.с.Тука говорим за тотално деградирала корейска техника, че е броят и за премиум. То един Пасат, от по-ниския клас 2.0 TSI ускорява до 100км. за 5,3 сек. Пълна пародия са тези.