IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи снимки на корейския "убиец" на BMW X5 и Audi Q7

Genesis показа как ще изглежда 7-местния кросоувър GV80

Първи снимки на корейския

Луксозната марка Genesis, принадлежащата на компанията Hyundai, показа снимки на първия си крооувър GV80, както разкри и сроковете, в които моделът трябва да се появи на пазара.

Големият 7-местен конкурент на BMW X5, Mercedes-Benz GLE и Audi Q7 на външен вид почти напълно повтаря едноимения прототип GV80 Concept от 2017 г. А платформата, на която е изграден, е на новото поколение на седана G80, което означава задно предаване в базовия вариант и система за задвижване на четирите колела като опция.

Genesis GV80

Салонът на кросоувъра предлага само високотехнологични решения. GV80 получава цифров приборен панел, който е комбиниран с допълнителни сензорни екрани за управление на някои функции и системи на автомобила. Традиционният селектор на скоростната кутия е заменен с "шайба".

От компанията обещават на по-късен етап да разкрият и гамата двигатели. По предварителни данни на корейските медии, Genesis GV80 ще получи 2,5-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 304 к.с. и 422 Нм. Тази версия ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,9 секунди.

Genesis GV80

За модела е предвиден и 3,5-литров турбо V6 с 380 к.с. и 530 Нм, при който ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 5,7 секунди. Ще има и 3,0-литров дизел с 278 к.с и 590 Нм, съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Тази версия ще вдига 100 кч/ч от място за 6,8 секунди.

От Genesis посочват, че "глобалният старт" на продажбите на GV80 ще се състои през втората половина на 2020 г. Кросоувърът ще се появи едновременно на вътрешния и на международните пазари.

Genesis GV80

Снимки: Genesis

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ЦъЦъ ( преди 4 години )
    Добре че изобретихме топлата вода и пр.,избройте само ние какво правим.НИЩО.
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 4 години )
    То Алуди си е убито по принцип.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Bigbrainsmallpp ( преди 4 години )
    Ще ги убие... от смях
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Статист ( преди 4 години )
    Много ми е интересно след като производителят още не е разкрил какви ще са двигателите как са изчислили ускорението от 0 до 100км/ч.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Те китайците и сега си имат дизайнери виж дали Хуавей приличат на другите ,те копират от тях и пак не могат да ги стигнат,а много от "западните" бели фирми с Индйиски програмисти и Български и други инженери и работници си правят заводи в Китай,защото там се работи некачествено,от 1,5 милиарда 200 милиона да са умни и гении им стига за да бъдат номер едно.Проста математика
  • #7
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Hahha ( преди 4 години )
    Тук както винаги е крадено яко, не знам дизайна на немските топ марки като Ауди БМВ и Мерцедес не е ли патентован, ако да какво чакат та не ги осъдят тези корейци и китайци които явно нямат достатъчно мозък да измислят нещо свое, вътре са копирали таблото и централната конзола на Ауди Q7 от 2017,малко от бмв краднали също, но със сигорност материалите ще са ниско качествени и скърцащи, такаче това не е конглокент на нищо, и със сигорност ще гние, това не е конглокент а комплимент че ги копират
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    ДрБр ( преди 4 години )
    До 6: Мисля, че са краднали стъклата от нашата джамджийница, колелата от всички други марки, а ауспуха от Перник.
  • #5
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Николай ( преди 4 години )
    Впечатляващо, евала на корейците! Много приятен дизайн има, лично на мен много ми харесва! Още с новия G90 седан избиха рибата, а сега и с този СУВ... Това предполагам в Европа няма да го видим, нооо в САЩ и Азия ще се продава отлично. Новият G90 e 70 000 долара, предлага всичко освен престижа на немците, но реално трезво мислещият човек, който не го бърка толкова да се фука(както всики балканци) не му дреме и си спестява 30 40 бона, аз също бих си купил от тази марка.
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 4 години )
    Е не може всички да разбираме нещата като теб аз пък си мислех че за няколко години да увеличиш дела си с 10% и продажбите с 20% е прилично постижение а то било супер зле иначе те другите марки не пускат нови модели нали така и кои са по-конкретно тези масовите с по-ниски цени казваш или пък с по-висок ръст
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До 2 Нещо не са ти верни нещата, които пишеш. Изобщо дори и изводи дори не можеш да си направиш. Първо цените не ги вдигат наравно с другите. Няма как преди да са били по-ниски, а сега да са по-високи от тези на останалите при масовите автомобили. Не гледай абсолютната бройка продажби, а направи съпоставка с другите и си прави изводи от пазарния дял! При условие, че са пуснали толкова много нови модели за 4 год.да качиш с 0,6 пазарен дял е супер зле.Погледни предните год.с колко им се е качавал