Поставянето на „муцуна“ от един модел на друг се прави обикновено от частни ентусиасти, но понякога се превръща и в необходимост за големите производители. Подобни мутанти могат да се срещнат често в страните от третия свят. Изданието Motor събра на едно място както известни, така и неизвестни примери на подобна пластична хирургия. Сред тях има Peugeot 207 с тяло на 206, Subaru с маска на Saab и още няколто интересни „кентаври“ на автомобилната индустрия от последните десетилетия.
Porsche 968
По-късно същите фарове се появяват и на 968, което заменя 944. В Porsche следват схемата с поставяне на „муцуна“ от по-старши модел на по-младши и напълно объркват обществеността. От 924/944 са произведени около 300 000 бройки, а от 928 – около 60 000. Доста по-рядък е 968 – 13 000 единици, като този автомобил се произвежда до 1995 г.
По-късно същите фарове се появяват и на 968, което заменя 944. В Porsche следват схемата с поставяне на „муцуна“ от по-старши модел на по-младши и напълно объркват обществеността. От 924/944 са произведени около 300 000 бройки, а от 928 – около 60 000. Доста по-рядък е 968 – 13 000 единици, като този автомобил се произвежда до 1995 г.
Снимки: Производителите


0