Това са достъпни като стойност автомобили, които техните производители предлагат само на определени пазари. Печалбата от тях не е толкова голяма, защото те са предназначени именно за държави с по-нисък стандарт на населението. Съответно, и оборудването им не толкова богато. Което също намалява печалбата на големите автомобилни компании по света. И те нямат особена изгода от производството им.
В същото време, някои от тези модели вероятно биха има успех на пазари като българския, например. И причината е именно в тяхната сравнително ниска цена, която би ги направила привлекателна за нови клиенти.
Tata Tigor
Както и при Datsun, така и Tigor се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия, а роботизираната трансмисия е опция. В базовото оборудване на седана влизат две въздушни възглавници, ABS и задни парктроници, които са задължителни за Индия. Цените на обновения седан варират от 7400 до 9900 евро.
Както и при Datsun, така и Tigor се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия, а роботизираната трансмисия е опция. В базовото оборудване на седана влизат две въздушни възглавници, ABS и задни парктроници, които са задължителни за Индия. Цените на обновения седан варират от 7400 до 9900 евро.
Снимки: Производителите