Това са достъпни като стойност автомобили, които техните производители предлагат само на определени пазари. Печалбата от тях не е толкова голяма, защото те са предназначени именно за държави с по-нисък стандарт на населението. Съответно, и оборудването им не толкова богато. Което също намалява печалбата на големите автомобилни компании по света. И те нямат особена изгода от производството им.
В същото време, някои от тези модели вероятно биха има успех на пазари като българския, например. И причината е именно в тяхната сравнително ниска цена, която би ги направила привлекателна за нови клиенти.
Fiat Mobi
За Mobi се предлага само 1,0-литров двигател, който работи на бензин (или на бензин и етанол), като се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с роботизирана със същия брой предавки. Цените, естествено, са различни в зависимост от страната. В Бразилия, където се сглобява, Mobi струва 6700 евро. В съседна Аржентина обаче може да излезе дори 2 пъти повече.
За Mobi се предлага само 1,0-литров двигател, който работи на бензин (или на бензин и етанол), като се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с роботизирана със същия брой предавки. Цените, естествено, са различни в зависимост от страната. В Бразилия, където се сглобява, Mobi струва 6700 евро. В съседна Аржентина обаче може да излезе дори 2 пъти повече.
Снимки: Производителите