Това са достъпни като стойност автомобили, които техните производители предлагат само на определени пазари. Печалбата от тях не е толкова голяма, защото те са предназначени именно за държави с по-нисък стандарт на населението. Съответно, и оборудването им не толкова богато. Което също намалява печалбата на големите автомобилни компании по света. И те нямат особена изгода от производството им.
В същото време, някои от тези модели вероятно биха има успех на пазари като българския, например. И причината е именно в тяхната сравнително ниска цена, която би ги направила привлекателна за нови клиенти.
Datsun redi-GO
Що се касае до субкомпактния хечбек redi-GO, той се предлага с избор от 2 двигателя – с обем 800 куб см., както и с 1,0-литров. Мощността им е съответно 54 и 68 к.с., като се съчетават с 5-степенна механична скоростна кутия. Повечето неща, които се свикнали да виждаме в базовото оборудване, тук са опция. Така че, за да се добие ясна представа за този хечбек, трябва да се гледа най-високото оборудване.
Що се касае до субкомпактния хечбек redi-GO, той се предлага с избор от 2 двигателя – с обем 800 куб см., както и с 1,0-литров. Мощността им е съответно 54 и 68 к.с., като се съчетават с 5-степенна механична скоростна кутия. Повечето неща, които се свикнали да виждаме в базовото оборудване, тук са опция. Така че, за да се добие ясна представа за този хечбек, трябва да се гледа най-високото оборудване.
Снимки: Производителите