IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Неизвестните модели на "Москвич"

Модел с брезентов покрив, миниван и хечбек, който си остава само идея

Следвоенната история на АЗЛК (Автомобильный завод ленинских комсомольцев) в Москва, в който се произвежда един от най-известните модели в историята на Съветския съюз - „Москвич“, започва през 1948 г. с копие на германския Opel Kadett K38. Руският вариант първоначално става известен като „Москвич-400“ и на външен вид почти повтаря германския модел.

Постепенно започват да се правят някои промени – например, резервната гума е монтирана под багажника, който е с мизерни размери. Новият вариант обаче също не стига до серийно производство, за разлика от „Москвич“ 402, който се качва на конвейера през 1956 г. 


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Darth Plague ( преди 1 месец )
    Цялото руско и съветско автомобилостроене е една голяма смешка, но всъщност е доста тъжно...
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нищо не пише кое откъде са крали. А това с двигателите им е супер смешно. Новият Москвич така излезе с двигателя на стария, завъртян малко на една страна, за да се събере. Предно предаване с надлъжен двигател (като Ауди, ама там идеята е друга). Затова и има огромна скоростна кутия. Не са успели с двигателя навреме. После сложиха двигателя на Лада. И първите огледала бяха от Лада и висяха надолу, защото ъглите на страниците са различни. Некадърници! Закривай!
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Драгой ( преди 1 месец )
    Някои от моделите биха имали успех, но като са зависили само от волята на държавата не е могло да ги реализират. Ако имаше частен бизнес и предприемачество вероятно нямаше да е така. Дълги години ползваха патенти на западни производители, които бяха морално остарели още при старта на производството. Един двигател не можеха да направят, който да не е за основен ремонт след 100 000 км, но бяха много добри... в чугунолеенето ;) Бях дете, един съсед имаше полски Фиат, струваше ми се най-бързата кол ...
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Перник ( преди 1 месец )
    Докато има ***, ще има и почитатели на най, ама най "техничната" нация!
  • #13
    11 rate up comment 2 rate down comment
    до 10 ( преди 1 месец )
    В какво извисяване се е инвестирало преди, се вижда ясно днес, когато България я управляват най-добрите кадри на Държавна сигурност и комсомола.
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    до # 10 те нещата се промениха товарищ Щирлиц. не се надявай пак на калашници лади. и народен съд
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    до #5 взимай каквото си искаш само дето ФВ и. москвич изобщо не са за сравняване а какво му е на ФВ не знам точно че толкова хейтите коли кат всички други
  • #10
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #9 Освен това, което си изброил се инвестираше много в образование, медицина и наука. Когато инвестираш в материалното се вижда резултата, такъв, какъвто е сега. Когато се инвестираше в неща, които не могат да се купят с пари, резултатите са съвсем други и извисяват хората. Материализма, лакомията, либерализма, потребителското общество... ще погубят човечеството. По-зле сме от животните. Няколко % хора държат над 90% от ресурсите на земята, докато умират хора от глад и жажда. А войните...
  • #9
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #7 От кого да го купят този патент? Тогава запада не са продавали нито стоки, нито патенти на комунистическия блок. Най-много стари технологии, какъвто всъщност е Москвича дванайстак, който е копие на мотора на BMW-1500. А и не е имало нужда от кой знае какви коли. Времената са били такива, че се е гледало на съвсем различни неща. Космонавтиката, космически кораби, военни технологии, инфраструктура и т.н.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чувам от двора на съседите викове, поглеждам и виждам - бай Пешо се подал половината навън от прозореца на москвича си (отдавна не в движение) и крещи: - Шестдесет и две-е-е! Шестдесет и три-и-и-! Шестдесет и четири-и-и! Шестдесет и пе-е-е-ет!!! Питам кака Мара: - Кво му става на бай Пешо?!? - А бе, остави го. Пенсионирал се е днес...