За много модели автомобили името е сред най-важните условия за успех. Затова производителите често възраждат стари названия, за да помогнат на своите нови модели. Така те рискуват значително, тъй като могат съвсем лесно да разрушат репутация на добре познат и успешен на пазара автомобил, като едновременно с това предизвикат и гнева на феновете. Ето няколко примера за модели с еднакви (или почти еднакви) названия, които обаче са различни като идея и концепция.
Maserati Ghibli - потомък: 2013-наши дни
Днешният съименник на Ghibli е всекидневна кола, от която до септември 2019 г. бяха продадени над 100 000 бройки. През 2020 г. седанът ще бъде обновен, като ще се превърне в един от първите електрифицирани модели на Maserati.
Днешният съименник на Ghibli е всекидневна кола, от която до септември 2019 г. бяха продадени над 100 000 бройки. През 2020 г. седанът ще бъде обновен, като ще се превърне в един от първите електрифицирани модели на Maserati.