IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто как изглежда отвътре новото Audi A3

Заради коронавируса още не можем да споделим впечатления за колата

Коронавирусната пандемия блокира не само производството и продажбите на автомобили в Европа, но и представянията на нови модели. Сред отменените събития бе и международният тест на новото Audi A3, в който трябваше да участва и Automedia.bg. Затова все още не можем да ви споделим впечатления за новото поколение на едно от най-популярните Audi по българските пътища, но можем поне да надникнем по-детайлно в интериора му.


Audi A3 35 TFSI


Това е и голямата промяна в тази кола, която иначе на външен вид е претърпяла по-скоро еволюционни корекции. Отвътре обаче новото А3 прекрачва в следващото десетилетие - с несравнимо повече нови технологии и възможности за свързване. Най-добре оборудваните версии получават 12.3-инчов дигитален приборен панел, по-скромните имат 10.25-инчов. Колата на снимките е с високо ниво на оборудване, версия 35 TFSI, с 1.5-литров турбобензинов мотор и 150 конски сили максимална мощност.

Вътрешните размери не са се променили кой знае колко забележимо, а багажникът си остава с 380 литра обем (1200 литра със сгънати задни облегалки), което е по-скоро средно постижение за класа.



 


0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    #11 ( преди 4 години )
    Аз за теб говорех :D
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    И аз това се чудя, защо VAG-онетката не прекрати жалкото си съществуване? Хората си дават мнението за колата. На някои им харесва, а на други не. Това е съвсем нормално. Всеки човек има различен вкус и заради това има различни автомобили. Когато обаче някой не харесва, което той харесва, заяочва с обидите, с гроздето, с това колко е богат, а другите как нямали пари да си го вземат и все такива простотии. Определено, менталното му здраве е доста сериозно разклатено щом непрекъснато се заяжда.
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    човече, което по цял ден кисне по форума да тормози хората заради вкусовете им, явно няма никакъв друг смисъл в живота. Защо тогава упорства да го живее?
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Цъкаш ли минуси VAG-онетке? Цъкай, цъкай, но истината няма как да я промениш с това твое поредно ***-умно действие!
  • #6
    8 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    VAG-онетке, не мислиш ли, че тАпотията ти с това грозде взе да се изтърква? Това, че любимците ти правят скучни и некачествени автомобили не значи, че трябва непременно всички да ги харесват и искат. Гроздето в случая не е кисело, а е изгнило и само пр0шляци могат да харесват подобно грозде, което не стига, че не става за нищо, ами и ти го продават, като първо качество. И по каква логика реши, че тези, които не харесват каруците на VAG, непремено трябва да гледат АйГо? Интересна логика имаш...
  • #5
    12 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Прилича точно на малко напудрено поло.
  • #4
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Не ме кефи. Няма нещо, което да ми грабне окото. Въздуховодите стоят, като подарени и сложени, защото са нямали други. Като цяло колата не е лоша, но и не впечатлява. Средно положение бих казал. Дано поне с техниката да не са се изложили, както често го правят!
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    тия въздуховоди както са сложени, може ли да се махат? не че не ми харесват ама тва все са ги били забравили и в последния момент са ги лепнали....
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    досегашната система с кръглите въздуховоди и прибиращия се в таблото екран беше доста по-приятна за окото. Но вероятно технологията вече не го позволява