IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Още един кандидат за слава се появи в Китай

Компанията Skywell излиза на пазара с електрически кросоувър

През последните години китайските производители на електромобили се увеличават непрекъснато. Някои от тях предлагат невзрачни модели с малък пробег, но други залагат на добре изгреждащи машини с високи технологии. Сред тях е и компанията  Skywell, която показа първия си модел – кросоувър на ток, който носи името BE11.


Skywell BE11


Мотото на компанията е „Skywell: All is Well“, което трябва да покаже, че всичко при нея е добро. Стратегията „2+4+N“ означава две електрически платформи - BE и CE, пускане на четири модела до 2025 г. и N-брой интелектуални технологии. Зад бранда седи бизнесменът Хуан Хуншен, който е основател и на компанията Skyworth – един от най-големите производители на електроника и битова техника.

Интересното е, че Хуншен създава втори Skywell. Първият се появи през 2011 г. - това е фирмата Sky-well New Energy Automobile Group Co. Ltd., която произвежда автобуси и камиони. Новият Skywell ще прави леки коли, които са оборудвани с електроника на бранда Skyworth. 


Skywell BE11


Първият модел на новия бранд – BE11, беше показан на снимки, но засега техническите му характеристики не се разкриват. Известно е само, че дължината на кросоувъра е 4700 мм, а разстоянието между двете оси достига 2800 мм. Пробегът с едно зареждане на батериите е 500 км по цикъла NEDC. 

От компанията определят дизайна на електромобила като „свободен, лек и спокоен. Салонът е оборудван според последните тенденции на автомобилната индустрия. В него има виртуален приборен панел, огромен тъч-скрийн, селектор на трансмисията във вид на шайба, ръчна спирачка с бутон и др. Седалките са с кожа, а на предния панел има дървен елемент.


Skywell BE11


Всички модели на Skywell ще се сглобяват в завода на компанията в провинция Цзянсу. Производството трябваше да стартира в началото на март, но заради епидемията от коронавирус предприятието започна да произвежда предпазни маски – по 400 000 на ден. В Китай обаче пандемията отмина и производителите се завръщат към обичайната си дейност.

Снимки: Autohome