Избирането на име на нов модел автомобил е доста трудна задача и производители наемат експерти, на която да я поверят. На свой ред те трябва да бъдат сигурни, че новото название не само ще съответства на моделната гама на компанията, но и ще звучи добре. При това не само на оригиналния език на производителя, но и в останалите краища на света.
Със сигурност, ако Toyota беше запазила модела Corona в гамата си, той щеше да бъде обречен с оглед на ситуацията с коронавируса. За щастие на японската марка, този автомобил отдавна е в историята. Освен него обаче има и доста други примери за неособено успешни наименования. Ето ви 10 примера за това:
Легендарният всъдеход също попада в тази група заради нелицеприятния превод на неговото име от испански. Ако в Япония думата „pajero” внушава гордост и уважение, то в родината на Салвадор Дали така наричат мъжете, при които онанизмът се е превърнал в почти болестно състояние.
Снимки: Производителите