IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis предизвика германците с G80

Новото поколение на луксозния седан излиза с избор от 3 мотора

Луксозната марка на корейския производител Hyindai – Genesis, представи второто поколение на седана G80. Според създателите на автомобила, той ще открие нова страница в историята на бранда, а като главни конкуренти се сочат BMW 5-Series и Mercedes-Benz E-Class.

Дължината на седана е 4995 мм, широчината – 1925 мм, а височината – 1465 мм. Разстоянието между двете оси достига 3010 мм. Благодарение на използването на нова платформа и на олекотени материали в конструкцията, новият G80 е със 110 кг. по леко от предшественика си.


Genesis G80


В дизайна на екстериора на автомобила се виждат черти от кросоувъа G80, като това се отнася най-вече сдвоената конструкция на главната оптика, като и петоъгълната решетка на радиатора. Трябва да бъдат отбелязани още удълженият капак, както и големите 20-цолови джанти. 

Доста иновационен е интериорът на автомобила. Специално за G80 е разработен 3D-цифров приборен панел, който се комбинира с мултимедийна система с 14,5-инчов екран. Тя работи със сервизите Apple CarPlay и Android Auto.  Обърнато е вниманието и оформлението на предните стойки, които са така разположени, че да подобрят видимостта пред шофьора.

Още снимки - вижте в галерията:


Гамата двигатели включва 3 агрегата. Базовият е 2,5-литров турбомотор с 300 к.с. Клиентите могат да избират и по-мощен бензинов – 3,5-литров V6 с 357 к.с., както и 2,2-литров дизел с 207 к.с.

Продажбите на новия G80 стартират в Южна Корея, а на пазарите  в САЩ и Канада седанът ще се появи в края на годината. Дебютът му в Европа ще е през 2021 г.

Снимки: Genesis

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    4цилиндъ форевер ( преди 3 години )
    И отново топ версията на задвичване ще е няко 4 цилиндров куц мотор 200 к.с.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    димитров ( преди 3 години )
    този дизайн е немски, колкото Ким Чен Ир е ариец
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    емил емил ( преди 3 години )
    *** много луксозна таз тоалетна бе!
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Колата изглежда много добре, добрата механика съчетана с определено немския дизайн, ще има успех, за разлика например от снегорина лексус
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    веско ( преди 3 години )
    i40 е на базта на Соната. Преди да започне чумата, оглежда новата. Като изключим муцуната, кято прилича на сом без мустаци, Сонатата е много, много добър автомобил. Интериорът е много приличен.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Повечеме интересува какъв ще бъде новия i40 за Европа. Старият беше един страхотен автомобил!
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубаво е, че се развиват хората. Но много е важно да се позиционира в правилния ценови диапазон. Алфа нали се пробваха с Джулия - красива кола, задно предаване, разнообразие от двигатели, но цена на 3-ка, ц-класа и А4-ка, не успяха. И този Хюндай същата работа. Да речем, ако съм на пазара и съм решил Инсигния, 508, Талисман, това горе може да ме заинтересува.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    азиатска птицечовка
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Николай ( преди 3 години )
    На мен пък ми харесва, не само като модел, харесва ми идеята за този бранд на Хюндай. Според мен ще пробият в Европа подобно на Лексус - малко но достатъчни на брой продажби. Поне за мен, дизайнът е далеч от азиатските, имайте предвид, че европейци са начело на дизайнерските им отдели, именно с целта да пробият в Европа, а пробият ли тук, значи всички трябва да се съобразят с тях. И както каза някой тук, вече Хюндай вече са далеч от онези времена, когато бяха просто бюджетна кола,много дръпнаха!
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Да бе, марка било. Най-добрия Мецедес А-класа , според АутоБилд, (А150) е с негови мотори.