IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Премиум марката Genesis представи кросоувъра си

GV80 ще се конкурира с BMW X5 и Audi Q7, но излиза на пазара само с дизелов мотор

Премиум марката Genesis представи кросоувъра си

Първият кросоувър на луксозната марка Genesis - GV80, бе представен на специално мероприятие в Сеул. Всъдеходът ще се конкурира BMW X5 и Audi Q7, като ще се продава в цял свят.

Външността на модела е създадена под ръководството на главния дизайнер на Hyundai - Люк Донкерволке, като над нея са работили стилисти от Южна Корея, САЩ и Германия. Те не само да успели да пренесат фирмения дизайн на луксозния бранд, но и са добавили някои нови елементи по екстериора - като уникалните предни и задни светлини.

Genesis GV80

Интериорът на всъдехода е основан на прави линии и плавни изивки, които придават усещане за простор. Както се очакваше, GV80 е получил огромен монитор с диагонал 14,5 инча, който е комбиниран с цифров приборен панел. Умишлено създателите на всъдехода са свели механичните бутони и превключватели до минимум.

Моделът е получил и някои нови технологии, разнообразяващи интерфейса, като навигация с допълнителна реалност и система за актинво подтискане на шума. Тя е първа по рода си в автомобилната индустрия, като генерира звуковите колебания за 0,02 секунди и така подобрява акустиката. Освен това, GV80 е получил шофьорска седалка, която активно се бори с умората на човека зад волана. Има още функция за автоматично пречистване на въздуха, а също така и подгряване на първите два от общо трите реда седалки в салона.

Genesis GV80

Първият кросоувър на Genesis е изграден на платформа със задно предаване, която е специално разработена за марката, а не е взета от Hyundai. Засега корейците не разкриват технически подробни за нея, но все пак съобщиха, че GV80 ще получи система за задвижване на четирите колела като опция. Тя ще предлага няколко режима на движение, като функцията Multi-Terrain Control ще може да блокира задния диференциал.

Моделът е оборудван и с окачване с адаптивни амортисьори, които работят с помощта на поставена отпред камера. Благодарение на информацията от нея се променят настройките в зависимост от състояниета на пътната настилка.

Още снимки - вижте в галерията.

Засега е ясен само един от двигателите на GV80. При старта на продажбите в Южна Корея кросоувърът ще се предлага с 3,0-литров дизел с 6 цилиндър, развиващ 280 к.с. и 588 Нм. Обявеният от компанията-производител разход е 8,5 л/100 км. Очаква се, всъдеходът да получи и поне два бензинови мотора - 2,5-литров с турбо и 300 к.с. и 3,5-литров V6 с 380 к.с.

Снимки: Motor1

0 от 500