fallback

Най-печелившите и най-губещите автомобилни компании

От Tesla до Toyota: кой как се справи финансово през 2019 година

Колко печели - или губи - дадена автомобилна компания, на пръв поглед е от значение само за акционерите й. Но всъщност финансовото състояние на производителите би трябвало сериозно да вълнува и техните клиенти. Компания с хронични парични затруднения трудно ще отдели ресурс да развива нови технологии и да повишава качеството. От друга страна, понякога пък именно пренебрегването на качеството и икономията от материали правят най-големите печалби.

В класацията на Automedia сме включили 19-те най-големи като обем производители, а също и Tesla, която още няма нужния мащаб, но пък е автомобилната компания с най-висока пазарна капитализация. Не са включени китайски компании - макар че поне две от тях имат над 1 млн. автомобила годишно производство, част от него е в джойнт-венчъри с чужди компании. Данните за печалбата на японските компании е на база прогнози, защото в Япония финансовата година приключва в края на март.

Резултатите на автомобилните компании за 2019 година:

 

fallback
  • #27
    анонимен ( преди 4 години )
    В офиса съм бе дженди. Подготвям документите за пред финансамта с броя работници, които няма да получат заплати заради коронавируса. Правя отчет на заплатите им от последните 3 месеца, които ще бъдат база за бъдещо обещетение. Парите, които няма, аз да получа по моите договори с други фирми ще ми бъдат изплатени. Правителството е отпуснало 500 млрд. евро за обезщетения. Та, фирмата ми бачка или не, парите ще си ги получа, а ти ще си броиш стотинките, които са ти останали.
  • #26
    анонимен ( преди 4 години )
    Боже, какъв полет на фантазията между два глокса с буса из Мюнхен :)
  • #25
    анонимен ( преди 4 години )
    #28 Аз баце си имам собствен бизнес и плащам заплата на шушляци, като теб. И представи си бизнесът ми е точно в Германия. Германци ми работят. Много добре ги познавам милите и им знам манталитета. По-зле са от българите по отношение мислене. Те просто не мислят, а чакат да им кажеш какво да направят. Нямат мисъл нещо, ако стане как да променят нещата на момента, за да го преодолеят, а спират и чакат да им се каже как да продължат. Поне бачкат, докато българите са мързеливи тарикати.
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    Кога немска фирма ще предостави нещо безплатно на конКУРенцията? Кога ***? Кога? Точно никога тези мошеници твои любимци няма да го направят. Не само защото са алчни копИлета, а и защото нямат толкова много, че да има какво да дадат на другите, което да не го знаят. Toyota моето момче участва и разработва космически техники и програми, роботика, автоматизация и какво ли още не. Хонда също го прави и дори самолети произвежда. В същото време ВАГ правят кетчуп и вурстове. С това са горди ВАГ!
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Ти, баце, германците не ги мисли! Глей си тебе, ако можеш да изкараш некой лев, че гледам по цял ден из форумите плюене, надали некой ти плаща!!
  • #22
    анонимен ( преди 4 години )
    Toyota всяка година прави над 3000 патента, иновации и оптимизации. Всичко това струва много пари. От стотици хиляди за най-малките до десетки милиони за по-сериозните разработки. Тези неща се продават. Те дори на загуба да продават колите си накрая само от високотехнологичните разработки ще са на плюс. ВАГи-налното фенче да прочете за техните иновации и да не плещи простотии! Само за миналата година Toyota са предоставили 24 000 (двадесет и четири хиляди) патента БЕЗПЛАТНО на човечеството!!!
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    Така, като гледам, всички немски марки да си съберат печалбите могат да стигнат печалбата на Тойота. И тази драстична разлика ще се увеличава, защото немците не са си прочели урока за новите условия и стандарти, а си бичат по старо му с евтините номера и манипулации.От тази година, като започнат да плащат милиарди глоби ще разберат по трудния начин,че само с лъжи не става.Ще се наложи да запретнат ръкави,ако не искат да ги купят китайците и ще трябва много инвестиции,което пак ще стопи печалбата
  • #20
    До Русия ( преди 4 години )
    Ако наркоманцити е Тесла то само тази година се очаква приходите да нарастнат с около 3 Автоваза към вече 7 пъти по-големите приходи и ако искаха печалба като на автоваз щеше да спрат инвестициите още преди 5 години и да си останат в рамките на десетки хиляди продажби но още щеше да са на ниво автоваз по приходи и растеж което не е целта на наркоманцити
  • #19
    до 22 ( преди 4 години )
    Не че съм фен на Тойота, но хората наистина се занимават с високи технологии. Роботика, включиха се в създаването и на машини за покоряването на космоса. Заявки, които не правят много от вашите любими фирми. А да осмиваш японците изобщо, като световен HiTech лидер, означава че нещо сериозно си объркал източниците си на информация или живеете в алтернативна/паралелна реалност.
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Хубаво е като има завзеци в коментарите! Като включат "тойота" и "високи технологии" в едно изречение ми става весело и забравям всичките грижи на света!
fallback
Последни