fallback

Най-печелившите и най-губещите автомобилни компании

От Tesla до Toyota: кой как се справи финансово през 2019 година

Колко печели - или губи - дадена автомобилна компания, на пръв поглед е от значение само за акционерите й. Но всъщност финансовото състояние на производителите би трябвало сериозно да вълнува и техните клиенти. Компания с хронични парични затруднения трудно ще отдели ресурс да развива нови технологии и да повишава качеството. От друга страна, понякога пък именно пренебрегването на качеството и икономията от материали правят най-големите печалби.

В класацията на Automedia сме включили 19-те най-големи като обем производители, а също и Tesla, която още няма нужния мащаб, но пък е автомобилната компания с най-висока пазарна капитализация. Не са включени китайски компании - макар че поне две от тях имат над 1 млн. автомобила годишно производство, част от него е в джойнт-венчъри с чужди компании. Данните за печалбата на японските компании е на база прогнози, защото в Япония финансовата година приключва в края на март.

Резултатите на автомобилните компании за 2019 година:

 

fallback
  • #7
    6 ( преди 4 години )
    Анонимен, аз не съм Тинтири, и е много вероятно да разбирам от икономика повече от теб :) Загубата си е загуба, и когато утрояването на продажбите за две години не я променя, и на всичкото отгоре води до продължаващ ръст на дългосрочната задлъжнялост, само слепите фанатици си вярват, че всичко е наред. Годишният отчетен доклад на Тесла впрочем е достъпен на сайта им за връзки с инвеститорите, който иска да знае, може да прочете. Който иска да вярва, да си вярва
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха малката фирма Хонда с по-голяма печалба от прехвалените ВАГ. Японците не дават пари да подкупват медии и да им правят платени манипулативни тестове. Немците, ако бяха умни тези пари за подкупи да ги бяха вложили в нещо полезно и те щяха да печелят добре, но явно за тях по стара немска традиция е по-добре да има манипулация и пропаганда, за да си продават трошляците. То с лъжи нещата са до време. Идва момента, когато всичко ще им излезе през носа.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    ВАГончик, любимите ти ВАГонетки срещу Тойота да тичат не могат да я стинат. Куxaта хралупа на раменете ти не може да проумее, че печалбата не се формира от спестени материали толкова, колкото от др.неща.Тойота имат 3 пъти по-малко работници от ВАГ при едно и също количество производство. Прави сметка немците колко са изостанали! Още карат на ръчен труд. Японците не хранят цяла тълпа от акционери и не си раздават милионни бонуси и не правят партита с *** и др.подобни глупости като немците
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #1 Тинтири, сега Едисон ли си се кръстил бе ***? Тесла в момента строят заводи и инвестират много пари в иновации, които тепърва многократно ще се възвърнат. От коли сме разбрали, че не разбираш, както и от икономика. Инвестирането не е загуба! Знам, че няма да го разбереш и ще ти дам пр0ст (не колкото теб)пример: строителна фирма започва да строи голяма сграда. Парите са на банки и инвеститори. Фирмата е с голям минус, но когато построи и продаде ще е с огромни печалби и минуса става +.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    тойота от коли на същата и по-ниска цена от останалите вадят четири пъти повече печалба. Смятайте колко влагат в тях :D
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Тойота и всички останали!
  • #1
    Едисон ( преди 4 години )
    значи грандиозния успех на теслата миналата година е, че е намалила загубата за инвеститорите си от 950 на 860 милиона долара :D
fallback
Последни