fallback

Най-печелившите и най-губещите автомобилни компании

От Tesla до Toyota: кой как се справи финансово през 2019 година

Колко печели - или губи - дадена автомобилна компания, на пръв поглед е от значение само за акционерите й. Но всъщност финансовото състояние на производителите би трябвало сериозно да вълнува и техните клиенти. Компания с хронични парични затруднения трудно ще отдели ресурс да развива нови технологии и да повишава качеството. От друга страна, понякога пък именно пренебрегването на качеството и икономията от материали правят най-големите печалби.

В класацията на Automedia сме включили 19-те най-големи като обем производители, а също и Tesla, която още няма нужния мащаб, но пък е автомобилната компания с най-висока пазарна капитализация. Не са включени китайски компании - макар че поне две от тях имат над 1 млн. автомобила годишно производство, част от него е в джойнт-венчъри с чужди компании. Данните за печалбата на японските компании е на база прогнози, защото в Япония финансовата година приключва в края на март.

Резултатите на автомобилните компании за 2019 година:

 

fallback
  • #37
    анонимен ( преди 4 години )
    #39 В какво вярваш си е лично твой проблем и мен не ме засяга. ГолЕм бизнесмен никога не съм споменавал, че съм. Твоите фантазии си ги запази за себе си! И между другото, дори в Германия има умни хора с бизнес, които карат Тойота. Ако не ми вярваш влез в тубата. Там има канали на доста богати германци, които са фенове на Тойота и карат Тойота. Разбира се това е Германия, а не БГ, където всеки с малко пари иска да си вземе немски "премиум" втора ръка, за да се покаже пред другите...
  • #36
    До долния ( преди 4 години )
    Бе ти си паркирай неуДачията и си свиркай чалга! Остай ги баровците да се мъчат в Мерцедеси и БМВ-та.
  • #35
    Хахаха ( преди 4 години )
    Лелееее... отново не вярвам на очите си... Възможно ли е?! Пластмасата по-силна от ПРЕМИУМА?! Без думи съм. "Мерджана" "Бавареца" и "гОуфу груг" по-слаби от японеца....?! Има нещо сбъркано колеги. Ама като се замисли човек, друго си е пред Плаза, Планета и другите "премиум Барчета" да си паркирал "ПРЕМИУМ БРАНД" ПОЗДРАВИ!
  • #34
    анонимен ( преди 4 години )
    Та викаш, си голем бизнесмен в Германия, а също и фен на Тойота....... що ли нещо не ти вярвам.....
  • #33
    анонимен ( преди 4 години )
    Тойота и всички останали! Разни *** да се правят на интересни по форумите не променя този факт! Тойота слага в малкия си джоб всички прехвалени немски марки взети заедно. Пред фактите и боговете мълчат! Само троловете си тролят на воля и не приемат истината! ВАГенското *** ще се гътне от яд, че не селската марка е начело. Ах, каква мъка...
  • #32
    анонимен ( преди 4 години )
    #36 Предполагах, че си самовлюбен. Личи ти...
  • #31
    анонимен ( преди 4 години )
    Не са ми любимци ваг. Предпочитам зеленчуци, които се правят на интелигенти по форумите. По-трогателни са
  • #30
    анонимен ( преди 4 години )
    Кажи сега нещо за любимците си дженди и стига си дрънкал простотии! Развий някоя нова теория защо ВАГ са толкова зле и докога ще ги търпи световната общественост. Кажи нещо и за дизелгейт! И там имаш много бисери за споделяне. Световната конспирация, извънземните и т.н. Напиши нещо от панелката в която си под карантина, защото любимият ти Бойко-разбойко е решил така да бъде!
  • #29
    анонимен ( преди 4 години )
    Не съм родителката ти, исках да кажа преди цензурата :)
  • #28
    анонимен ( преди 4 години )
    Дженди е неуместно обръщение, все пак не съм ***. Ама давай, попълвай. Или се обади на Ангела да попълни вместо теб, да имаш време за форума, единствената ти възможност да си натрапиш мнението на хора, които няма как да избягат. Само не мога от синтаксиса ти да определя с точност: зидар или водопроводчик... пардон СЕО
fallback
Последни