IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz обнови най-важния си модел

Компанията представи 4 модификации на E-Class – седан, комби, AllTerrain и спортната AMG E 53

Mercedes-Benz обнови най-важния си модел

Геманският производител Mercedes-Benz обнови най-важния модел в гамата си – семейството E-Class. Промените във външния вид на автомобила са предимно козметични, като автомобилите са получили това решетка на радиатора (различна при отделните нива на оборудване), леко преработени брони и друга оптика. Промените включва различни цветове на каросерията и джнти.

Комфорт

Нови цветови схеми се предлагат и за интериора, където голямата новст е интерфейсът MBUX. В базовото оборудване на Mercedes-Benz E-Class попадат два съединени 10,25-инчови екрани, а като опция диагоналът може да достигне 12,3 инча. Бордовата навигация работи в режим на допълнена реалност, а някои от фунциите могат да се управляват не само с глас, но и с жестове.

Mercedes-Benz E-Class 2020

Моделът получава асистент за комфорт Energizing, познат от други автомобили на марката. Воланът е напълно нов, като той следи дали шофьорът наблюдава пътя и дали ръката му е на волана. Това е нужно за работата на асистентите, които осигуряват движение в полуавтономен режим. Ако електрониката открие, че водачът е махнал ръце от кормилото, то тя стартира поредица от сигнали и ако те не бъдат взети под внимание, следва пълно спиране на автомобила.

Всичко това помага на обновената E-Class да взима самостоятелни решения за промяна на скоростта в трафика, като се основава на данни, получени в реално време. Системата за наблюдение на „слепите“ зони се активира веднага след стартиране на двигателя. Има и асистент за паркиране, който открива място на паркинга, стига да има маркировка за това.

Mercedes-Benz E-Class 2020

Двигатели

Както беше обявено, семейството Mercedes-Benz E-Class получава наведнъж 7 хибридни варианта, които могат да се зареждат от мрежата. Този брой се определя от различията в горивото (бензин или дизел), каросерията (седан или комби) и задвижването (задно или 4х4). Бензиновите варианти развиват от 156 до 367 к.с., а дизеловите – от 160 до 330.

За първи път моделът ще се предлага като „умерен“ хибрид със стартер-генератор от второ поколение. Той е за варианта с 2,0-литров бензинов турбомотор, който развива 270 к.с. Допълнителният 48-волтов електромотор добавя 20 к.с. и 180 Нм. Ще има и версия с редови 6-цилиндров двигател M256, чиято мощност засега не се уточнява (най-вероятно именно тя е с 367 коня). От компанията уточняват, че 9-степенна автомат 9G-tronic е напълно адаптиран към новите системи и технологиии.

Още снимки на комбито на комбито Mercedes-AMG E 53


Спорт

Вместо със стандартните модели дебютира и „напомпан“ вариант с индекс AMG E 53, който ще се предлага като седан и комби. Той се отличава по решетката на радиатора, задния дифузьор и 20-цоловите джанти. В интериора има нов волан, от който могат да се сменят предавките и кожа напа, а мултимедията е получила специфичен спортен режим на работа.

Под капака на AMG-версията е поставен редови 6-цилиндров мотор с електрически  компресор и стартер-генератор, монтиран между двигателя и скоростната кутия. Мощноста на агрегата е 435 к.с. И 520 Нм, като електромоторът добавя още 22 к.с.  и 250 Нм. Скоростната кутия AMG Speedshift 9G и системата за задвижване на четирите колела позволяват на двигателя ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди при седана и 4,6 секунди при комбито. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч, но като опция лимитът може да бъде преместен на 270 км/ч.

Още снимки на Mercedes-AMG E 53 - вижте в галерията:


В оборудването на E-Class се предлагат още мощни спирачни механизми, 5 режима на работа на електронните системи, както и пневматично окачване с адаптивни амортисьори с 3 вариарна на настройки.

Бъдеще

Компанията планира да предолжи още няколко модификации на обновената E-Class. Първо ще излезе удължена версия за пазара в Китай, а след нея - купе и кабриолет. Моделът ще се произвежда в завода на марката в Зинделфинген.

Още снимки на Mercedes-Benz All Terrain - вижте в галерията.


Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Нико ( преди 4 години )
    Рено е обнови само най важния модел на Рено-Мерцедес.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    Като цяло не дъм привърженик на Мерцедес, но трябва да се признае осъвършенстването на формата, силното подчертаване на елегантността на линиите, част от челният композит вече е доста по- изразително агресивен от преди, салона е доста по спокоен вече и определено търси излъчването на солиден лукс без излишен кич.Общото излъчване е,че сякаш се подмлади, и в тези младежки среди ще търси и повече подкрепа /продажби/. Браво.
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    тъй, тъй... ( преди 4 години )
    бе дручко сей некое ренде с онуи минджавото баш по средата на решетката ...мммм!
  • #5
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Отвратителна предница...
  • #4
    13 rate up comment 11 rate down comment
    до кьорчовците долу ( преди 4 години )
    Фейслифтът е изключително сполучлив! Основата на тази линия, като форма на предния капак, предна решетка, светлини и т.н. постави GT 4 door. От там тръгна новата линия на Мерцедес и никой никъде не е казал, че е зле! "Дизайнерът" бай *** с реното или оризарката, разбира се, си има ...специфично "мнение" ... ;-)
  • #3
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Рамбо ( преди 4 години )
    Е-класата преди този "facelift" изглеждаше като по-малка С-класа, сега изглежда като раздута А-класа. Браво на дизайнера...
  • #2
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    С редки изключения - все по-грозни. Това, разбира се, е доста субективно, но все пак.
  • #1
    11 rate up comment 8 rate down comment
    AMG ( преди 4 години )
    Добрият става още по-добър! Очакваме с нетърпение новата модификация на AMG 63!