Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:
Peugeot 108
Запознати с намеренията на Peugeot са категорични, че скоро моделът 108 ще бъде спрян от произодство. Както и че няма да получи приемник, тъй като екологичните изисквания стават все по-жестоки и разработката на подобен модел е прекалено скъпа. Съответно, това ще оскъпи автомобила прекалено и никой няма да иска да го купува. Засега обаче 108 все още е на пазара, като се предлага със същия двигател с вътрешно горене като Toyota Aygo.
Запознати с намеренията на Peugeot са категорични, че скоро моделът 108 ще бъде спрян от произодство. Както и че няма да получи приемник, тъй като екологичните изисквания стават все по-жестоки и разработката на подобен модел е прекалено скъпа. Съответно, това ще оскъпи автомобила прекалено и никой няма да иска да го купува. Засега обаче 108 все още е на пазара, като се предлага със същия двигател с вътрешно горене като Toyota Aygo.
Снимки: Производителите