Днес автомобилният свят претърпява още една революция. Желанието да се премине към модели, които частично или изцяло работят на ток, сега е толкова голямо, че според последните данни около 40% от шофьорите в Европа, които обмислят да купят нов автомобил, не са против да станат собственици на хибрид. Това обаче не винаги бе така. Достатъчно е да си припомним какви коли ни заобикаляха преди около десетина години, когато съвременните технологии все още не бяха станали масови и достъпни. Пък и манталитетът на хората беше различен.
А по това време първите серийни хибриди вече се движеха по пътищата. Тогава те не получаваха същото внимание като днешните бензиново-електрически модели. Поради факта, че бяха много по-скъпи от аналозите с традиционните ДВГ. И не можеха да се похвалят с голяма мощност и икономия на горивото. Някои от тях все още се предлагат на пазара, но нямат голям успех. А от онова време единственият "оцелял", при това с огромни продажби, е легендарният Toyota Prius, за когото, разбира се, в тази галерия не става дума.
За разлика от Toyota, която от две десетилетия успешно продава хибриди в Европа, на Honda им отне много повече време, за да създаде такъв автомобил. Конкурентът на световноизвестния Prius можеше да стане моделът Insight, ако динамиката съответстваше на спортния му външен вид. Но уви. Трудно е да бъдеш бърз и да рязък, когато под капака си имаш 1,3-литров 4-цилиндров двигател с мощност 98 коня, на който при ниски и средни скорости помага да ускори малък електромотор с мощност 13 к.с. При това петвратката струваше не малко - базовата версия започваше от 19 900 евро.