Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:
Toyota Aygo
Второто поколение на Aygo излезе през 2014 г., като се предлага във варианти с 3 или 5 врати. Пок капака на малкия хечбек, както и при „братчето му“ Peugeot 108, е поставен 1,0-литров двигател със 72 к.с. Бъдещето на тази Toyota е под сериозна въпросителна, след като французите (Citroen също) са на път да се откажат от своите модели в този клас.
Второто поколение на Aygo излезе през 2014 г., като се предлага във варианти с 3 или 5 врати. Пок капака на малкия хечбек, както и при „братчето му“ Peugeot 108, е поставен 1,0-литров двигател със 72 к.с. Бъдещето на тази Toyota е под сериозна въпросителна, след като французите (Citroen също) са на път да се откажат от своите модели в този клас.
Снимки: Производителите