Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:
Kia Picanto
Маркият кореец се произвежда от 2017 г, като вече е достъпен само във вариант с 5 врати. Моделът се предлага с избор от 3 двигателя – 3-цилиндров атмосферен със 67 к.с. (обем 1,0 литър), 4-цилиндров атмосферен с обем 1,2 литра и мощност 84 к.с., както и с 1,0-литров с турбо T-GDI, който е с 3 цилиндъра и развива 100 к.с.
Маркият кореец се произвежда от 2017 г, като вече е достъпен само във вариант с 5 врати. Моделът се предлага с избор от 3 двигателя – 3-цилиндров атмосферен със 67 к.с. (обем 1,0 литър), 4-цилиндров атмосферен с обем 1,2 литра и мощност 84 к.с., както и с 1,0-литров с турбо T-GDI, който е с 3 цилиндъра и развива 100 к.с.
Снимки: Производителите