Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:
Citroen С1
Най-маркият модел на Citroen заедно с Peugeot 108 и Toyota Aygo все още се произвежда в завода TPCA (Toyota Peugeot Citroën Automobile) в Чехия, но и той ще има съдбата на братята си. Затова, европейците, които все още искат такъв автомобили, имат много малко време за реагиране.
Най-маркият модел на Citroen заедно с Peugeot 108 и Toyota Aygo все още се произвежда в завода TPCA (Toyota Peugeot Citroën Automobile) в Чехия, но и той ще има съдбата на братята си. Затова, европейците, които все още искат такъв автомобили, имат много малко време за реагиране.
Снимки: Производителите