IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 твърде надценени автомобила втора употреба

Сред тях попадат даже Volkswagen Golf и Toyota Land Cruiser

Германската автомобилна асоциация TÜV вече посочи в свое изследване за 2019 г. най-надеждните и съответно най-ненадеждните автомобили. При кросоувърите до 3 години най-зле се представя Dacia Duster, при която 11,7% от проверените на технически преглед машини имат проблеми. Основните от тях са повишен разход на масло, кормилна рейка, окачване и светлини.
 
  
Toyota Land Cruiser
  
    
На второ място е Hyundai Tucson с 10,5%, като собствениците се оплакват най-вече от слабото задно окачване, а на трета е поставен Kia Sportage (7,1%), при който проблемите са най-вече в електрическата система. В класацията за кросоувъри над 3 години първите 3 места са отново за Sportage, следван от VW Tiguan и Nissan Qashqai.
Критерият в подобно изследване е един - броят на повредите, но цените на пазара на употребявани автомобили често се образуват по различни причини. Например, почти всички модели от премиум-марките са доста надценени. Изданието Autotrader избра 5 автомобила, които определя като прекалено скъпи при покупка на старо. И посочи техни алтернативи, които са по-евтини, но предлагат почти същото оборудване и мощност на двигателите. Предлагаме ви мнението на експертите, като не е задължително да сте съгласни с него.
  
   
5 твърде надценени автомобила на старо (ГАЛЕРИЯ):


Снимки: AutoTrader


 

0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Онзи ( преди 3 години )
    Това на снимката си е чист Кашкай след фейслифт. За разбирачите ще уточня че имах такава и разликите с x-trail на външен вид са доста...
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    X5 срещу тигуан е доста несериозно. а иначе - най много ще спестите ако замените избора си накрос-овър с нормална кола - седан или комби. за същите пари ще получите повече комфорт, ускорение, скорост, по добро завиване, по ниски разходи. сао дето няма да се правите на гъзар и да седите високо
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Дачията е с 3 години гаранция. За 5 се доплаща.
  • #14
    17 rate up comment 3 rate down comment
    ukecvetko ( преди 4 години )
    Всички немски коли са надценени. А относно Дъстъра, винаги го дават като много ненадежден. Моето Снадеро обаче си изкара гаранцията от 100 хиляди километра за 5 години с една изгоряла крушка на десния фар и зацапано око на Си Ди -то. Понякога не иска да чете някой диск. Окачването е бетон и то след каране само по разбити пътища. Каво да искам повече. Вярбно, че не е кола като хората, но през годините се накарах на премиу здрави немски коли и вече ми се гади като чуя Ауди, БМВ, Фолц и Опел.
  • #13
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Eeee, нали Октавия беше Пасат!? Защо я сравнявате с Голф!? Аз ще ви кажа защо. Като оставите настрани рекламните напъни на чехите, истината е, че Октавия е на базата на Голф. За това, тя била Пасата, ... ама почти.
  • #12
    18 rate up comment 0 rate down comment
    U2 ( преди 4 години )
    Доста несериозно сравнение, Х5 с Тигуан. Първият Тигуан беше на базата на Голф, т.е. в С-сегмента. Той и сега е позициониран там. От което коректно е да го сравняват с БМВ Х1. Той дори не е близо до Х3, да не говорим за Х5.
  • #11
    16 rate up comment 3 rate down comment
    чоко ( преди 4 години )
    Качеството на немските коли отдавна пада лека полека. И в днешно време именно техните всички марки са надценени, а са уж топ на световния пазар и трябва да предлагат по ниска цена. А тая Дачия как им бърка в здравето, може да е евтинка откъм екстри, но цената и е смешна спрямо която и да е немска кола. Да не говорим колко много държави отдавна внасят и налагат само японски електромобили. Та много е лесно да пишеш статий за най-големите си конглокенти.
  • #10
    30 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ланд Крузера е еталон в класа си за здравина, надеждност и офроуд качества и няма как да бъде надценен по простата причина, че е най-доброто. Паджерото също е добра машина, но най-доброто е Тойотата. Ако трябваше наистина надценена стока да се покаже, това е Г-класата, която е в пъти по-скъпа, а е с форма на консервена кутия и отдавна няма нищо общо с колата в началото, когато беше предназначена за армията. Сега е натъпкана с електроника, тежка и не толкова проходима на безбожна цена.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    На снимката си е точно X-Trail. Бочко да си сложи очилата! Този път комедиантите са улучили модела, колкото и да е страно.
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Боко, как разбра, че не е Кашкай? Сегашните им поколения на двата модела визуално са едни и същи само по размер се различават. Аз лично трудно ги различавам. Иначе съм съгласен с колегите, че най-надценените автомобили са немските. Предлагат ви много проблеми за много пари, но цифроманията не е самата покупка толкова, колкото след нея, когато ставаш абонат на сервизите.