IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen обеща "най-чистия дизел в света" за Golf GTD

Двигателят с обем 2,0 литра ще получи нова пречистваща система

Volkswagen обеща

Новият Volkswagen Golf GTD ще получи "един от най-чистите дизелови двигатели на света", обещаван от германската компания, като разкриха и подробности за агрегата. Премиерата на модел ще се състои по време на автосалона в Женева в началото на март.

Под капака на новия Volkswagen Golf GTD ще бъде поставен мотор 2.0 TDI Evo от семейството EA288, който е сериозно модернизиран. Двигателят е получил технология за "двойно дозиране", което означава два селективни неутрализатора на азотни оксиди (SCR) и отделни дюзи за впръскване на AdBlue в потока отделяни газове. Резултатът от работата на тази система е намаление на нивата на азотни оксиди с 80%.

Това позволява на Volkswagen да твърди, че 2.0 TDI Evo е не само най-чистият двигател, поставян някога на Golf, но и е един от най-екологичните в света. На стандартния модел моторът предлага 115 или 150 к.с., но при GTD ще развива 200 к.с. (при предишното поколение мощността му беше 185 к.с. и 350 Нм).

Представеното през миналата година осмо поколение на VW Golf е изградено на последна версия на платформата MQB. Моделът се предлага в 5 хибидни версии  "умерени" eTSI и две зареждащи се eHybrid. В тяхната основа са 1,0-литров бензинов турбомотор, а също така и турбодвигатели 1.5 TSI и 2.0 TDI. Освен GTD, през тази година компанията ще представи и новите Golf GTI и R.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тия са "болни' и ако продължават така с глупостите и късогледството ще изтърват "вълната" ,Света се променя, иска им се ,не им се иска ,никой не ги пита!Факт е че всичко модерно и технологично винаги идва от Щатите(хладилника,климатика,ескалаторите,компютрите... и т.н.)!Явно бъдещето не вклячва дизела като автомобилно задвижване,щом взеха да се набутват ел.задвижванията и при камионитите!Евентуално само корабите ще останат на дизел(но и там се работи усилено за преминаване на LPG)!
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    До 18 Да не ставам адвокат и да говоря от името на автора на статията, но най вероятно тук е използвана умишлено хипербола, но за да се подчертае използването и, без да звучи подвеждащо са сложени кавички, още повече за тези, които не различават смисловото натоварване и бързо преминават в литота.А и все пак има неизбежна трансформация в превода от оригиналния текст, за което предпазливостта е зедалжителна, ако се търси неутралено правдив ефект на изказа.
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    До 17 Да така е, но "съвременното общество*" иска почти невъзможни неща, примерно за електромобилите: да са евтини, да се зареждат бързо,удобно, лесно и евтино, да изминават стотици километри, да имат ниски експлоатационни разходи, да са с рециклируеми батерии и при производството им да няма много отделени вредни емисии.А преди години, като са се развивали електромобилите, какато казваш ти, тези условия не са били така ултимативни и отявлени.Нали?
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    За тия дето мислят че е лесно, еми направете го Вие. А иначе технологиите се развиват не толкова бавно,колкото ги бавят при внедряването им. За мен не е от значение електрическата ми кола с какъв тип контактен механизъм ще е, с чии търговски права е изработен от кой,под чии лиценз,от къде точно ще зареждам от вкъщи или от станция, коя собственост е тя,стига да е "евтино" и т.н.Но за много икономически лоборатории по света е, и затова те правят безброи симулаци и разиграват стратегии.Техни си!
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Всичко е написано в заглавието: Volkswagen обеща "най-чистия дизел в света" . Ключовата дума е обеща. Те и преди обещаваха и видяхме какво стана с техните обещания! Едно е да обещаеш, а съвсем друго е да можеш да го направиш и да го направиш. Царе са в лъжите и това е факт. Разчитат на глупавата и късопаметна фенска маса, за да си пробутват отново и отново лъжите! В заглавието много правилно е написано в кавички: "най-чистия дизел в света". Много добре знаем, колко са чисти...
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до 16 ( преди 4 години )
    И електромоторите също са се развивали за тролеи, електрокари, хибриди, локомотиви и всякакви други приложения същото важи и за батериите макар че предполагам в ДВГ са влагани поне няколко пъти повече пари
  • #16
    4 rate up comment 5 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    Някой какво очаква 200 години развитие на една технология, тази на дизеловите и бензиновите двигатели и сега хоп за 2 месеца нова - ще си правим и ще си караме електрички. Това е наивно. И електро технологията на електромобилите ще се развива и тя 200 години и с пикове, и със спадове.Това е.Но до тогава всичко продължава във ход, така както си е. Ще видим още какво ли не.
  • #15
    6 rate up comment 8 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Не бързайте да отписвате дизела и бензина, будещето е на метан и водород, ел.колите са екзотика.Знае ли някой, какво е общото между елкола и диария? Общото е, че никога не си сигурен дали ще устискаш до вкъщи.
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Довсички ( преди 4 години )
    Перфектният вариант е тези коли да се пълнят по малките часове, защото тогава реакторите работят нахалост. За да посрещнат сутрешния пик, реакторите на АЕЦ Козлодуй, започват подгряване и покачване на мощност още от 3h. И цялата произведена енергия до сутринта СЕ ГУБИ, защото няма закачени коли да я оползотворят. Милиарди губи БЪЛГАРСКАТА икономика, защото сте шубелии и купувате вносен петрол ;)
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Додолния ( преди 4 години )
    Вместо да си "представяте", времето за фантазии го отделете да се запознаете с фактите - при един милион електромобили в България, потреблението на ток ще се повиши с 10%. Към момента приблизително толкова е токът, добива от ВЕИ (възобновяеми енергийни източници) у нас. Ако утре кажете баста, няма да купувам тунджа, за седмица ще цъфнат зарядни на всяка крачка. Само че на никой не му стиска и затова си бецани по 2.50 на литър ;)