Днес автомобилният свят претърпява още една революция. Желанието да се премине към модели, които частично или изцяло работят на ток, сега е толкова голямо, че според последните данни около 40% от шофьорите в Европа, които обмислят да купят нов автомобил, не са против да станат собственици на хибрид. Това обаче не винаги бе така. Достатъчно е да си припомним какви коли ни заобикаляха преди около десетина години, когато съвременните технологии все още не бяха станали масови и достъпни. Пък и манталитетът на хората беше различен.
А по това време първите серийни хибриди вече се движеха по пътищата. Тогава те не получаваха същото внимание като днешните бензиново-електрически модели. Поради факта, че бяха много по-скъпи от аналозите с традиционните ДВГ. И не можеха да се похвалят с голяма мощност и икономия на горивото. Някои от тях все още се предлагат на пазара, но нямат голям успех. А от онова време единственият "оцелял", при това с огромни продажби, е легендарният Toyota Prius, за когото, разбира се, в тази галерия не става дума.
Седанът A6 беше първият подход на Audi към света на хибридите. Това се случи през февруари 2012 г. С начална цена от 57 900 евро, "германецът" беше оборудван с 2.0 TFSI четирицилиндров двигател с мощност 211 коня и електромотор, развиващ 54 к.с. В комбинация с фирменото задвижване на всички колела quattro и типтроника, общата мощност на четиривратката бе 245 кончета, а средният разход на гориво - 6,2 л/100 км.