IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилът си остава любимата играчка на човека

Германското изследване показва защо стандартните коли все още са важни за хората

Автомобилът си остава любимата играчка на човека

Индивидуалната мобилност продължава да е много важна за хората, дори те да не могат да си позволят скъп автомобил. Този и други изводи стават ясни от доклад на компанията DAT, която структурира и обработва всевъзможни автомобилни данни.

Изследване, проведено сред 4000 шофьори в Германия, показва, че автомобилът си остава "любимото дете" - около 80% от собствениците на нова кола са щастливи, когато я виждат, а 90% е наслаждават на управлението и без лично превозно средство се чувстват ограничени. А 40% от анкетираните признават, че са си купили кола само за удоволствие.

Ако обаче се обединят данните от собствениците на нови автомобили и такива на старо, картината се променя. Вече само 50% са щастливи, когато видят своето превозно средство, а 20% го държат за удоволствие. Повечето от допитаните - 80%, обаче признават, че се наслаждават на карането, а 84% се чувстват ограничени мобилно, когато са без кола

Цифрите показват, че интересът към екологични автомобили все още не достигнал до масовия потребител. В Германия през 2019 г. са регистрирани 3,6 млн. нови леки коли, като само 62 281 са електрически. Според представители на DAT, това означава, че хората напълно реално гледат на нещата и не са вдъхновени от подобряването на света. Повечето от тях нямат опит с електромобили, а за колите на водород повечето дори не са чували.

Потребителите обаче имат желание да си купят автомобил с по-ниски вредни емисии - 68% от купувачите на нови коли и 58% на стари са на това мнение. В същото време те не са особено отворени към идеята за съвместно ползване. През 2015 г. само 9% са били съгласни, а през 2019 г. вече са 16%.

Тест-драйвът си остава най-важният факт за взимане на решение за закупуване на автомобил - 86% от купувачите на коли на старо и 78% от тези на нови автомобили настояват за това преди покупката. Дори 15% са готови да си платят за тест на превозното средство, което си харесали.

Асистентите на водача се приемат благосклонно от потребителите - 90% от собствениците на нови коли и 77% от тези на стари, виждат в това начин за подобряване на активната безопасност. В същото време обаче 59% от първите и 74% от вторите са недоволни, защото тези технологии увеличават стойността на ремонта в случайна нужда.

Снимка: Интернет

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 4 години )
    Tesla e просто част от конгломерат от компании в енергийния, транспортния и аерокосмическия сектор, начело на които стои един човек. Не знам от кое столетие ти е информацията, обаче в момента щатските сателити се извеждат от ракети на Space X, не от балони ;) Колкото и да се пънеш да надуваш един балон, няма да изнесе сто тона оборудване в орбита И да кацне обратно - нещо, което НАСА и Роскосмос все още се чудят как става. Ракета да каца по г.з и то на плаваща платформа в океана.
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 4 години )
    Тесла е един балон и е нормално да е вече значително надут.
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "Според представители на DAT, това означава, че хората напълно реално гледат на нещата и не са вдъхновени от подобряването на света. Повечето от тях нямат опит с електромобили, а за колите на водород повечето дори не са чували."Тези проучвания разправяха как Тесла фалира но задмина по маркет капитализация Бмв, Мерц, VW. Да продължават с тези проучвания и накрая всички германици ще карат американски коли.