IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И приборният панел на Toyota Supra се оказа на BMW

Японският производител може да продължи да си сътрудничи с фирмата Design Works

И приборният панел на Toyota Supra се оказа на BMW

Още преди официалната премиера на новата Toyota Supra (серия А90) стана ясно, че автомобилът е построен на агрегати на BMW Z4. Двата модела имат обща платформа, двигатели и трансмисия, като на японската спортна кола дори са поставени надписи "Made by BMW". Освен това, моделите се произвеждат в един и същи завод - този на Magna Steyr в австрийския град Грац.

Нещата за феновете на Toyota станаха още по-неприятни, след като при Supra беше открит заводски дефект и се наложи сервизна акция, която ще бъде проведена от инженерите на BMW. А сега се оказва, че и приборният панел на японското купе е разработка на фирмата Design Works, която се контролира от баварския производител.

Любопитно е, че досега Design Works е работила единствено върху коли на BMW, след като стана част от баварския концерн още през 1995 г. А всички останали нейни проекти не са свързани с автомобилната индустрия, припомня изданието Motor Trend. 

"За съжаление, се оказва, че в новата Supra има много повече германски детайли, отколкото се предполагаше по-рано", коментират журналистите от изданието. И допълват, че е твърде вероятно, японският производител да продължи да си сътрудничи с фирмата, която е собственост на BMW.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Има тойоти които са направени от тойота не от БМВ. Що не ги купувате за спортни коли а? Щото не върят! Стават само за ходене до магазина.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Това ще е най-добрия двигател който феновете на тойота ще видят някога в тойота.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    112 ( преди 4 години )
    Толкова искаха да спестят пари че на всички е ясно че ще пробутат едно БМВ и ще има да чакат да се продава.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Яввв ( преди 4 години )
    Хахахаха добре ,че е Тойота със сигурност е по добре от бе Ем ве
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Нищо не крещи по-силно "Аз съм посредствен" от това да притежаваш тойота.
  • #9
    3 rate up comment 8 rate down comment
    До RD ( преди 4 години )
    Ми щото нищо не разбираш от коли затова задаваш балъшки въпроси
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Хи хи ( преди 4 години )
    И Тойота почна да се одита...заминава си и тя...
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    RD ( преди 4 години )
    Когато бях дете с баща ми пътувахме често София-Белоградчик. С Москвича се налагаше да спираме два пъти при изкачването на Петрохан, за да изстине колата. В Белоградчик бащата запретваше ръкавите и лягаше под колата, та да я стегне за обратния път. После купихме Лада 2105. С нея ме пускаха сам по маршрута, но вуйчо я ремонтираше преди обратния път. После се изредиха много коли и с всяка следваща беше по-надеждна. Не знам защо се носи мита, че новите коли са по-калпави. Не съм съгласен.
  • #6
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    До #1: Всички съвременни коли се чупят. Тойота не прави изключение
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Голяма грешка направиха с това сътрудничество. Оригиналната супра А80 от 1993-2002г. превъзхожда това новото ВМВ по всички параметри. Единствения "недостатък" е че 2JZ двигателя не може да покрие еко нормите евро 6. Иначе оригиналната Supra A80 е желязна от всякъде. Спокойно можеше да и направят един фейслифт и да я пуснат на пазара. Щеше да се продава като топъл хляб.Сега от както пуснатаха БМВ-то цените на оригиналната Supra вървят само нагоре.