IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW откри дефект при... Toyota Supra

Седем бройки от японската спортна кола ще бъдат бракувани заради предпазни колани

BMW откри дефект при... Toyota Supra

Сервизните акции са често срещана практика в автомобилната индустрия, като по принцип те се обявяват от производителя на модела, при който е открит дефект. За първи път обаче нещата не се развиват така - проблем при Toyota Supra беше открит от BMW.

Всъщност, сервизната акция е обявена съвместно от баварския концерн и Националната аддиминистрация за безопасност на движението в САЩ. Тя ще засегне 7 (седем) бройки от Toyota Supra, при които е открит проблем със закрепване на предпазните колани. Оказва се, че при катастрофа те няма да изпълнят предназначението си и дори могат да навредят на возещите се в автомобила.

По данни на Motor1, и седемте бройки вече са предадени на техните купувачи, които са уведомени за дефекта и са поканени да посетят сервизните центрове. Ако проблемът бъде потвърден, то клиентите ще получат нови автомобили, тъй като няма как да бъде подменен дефектния детайл.

По-любопитното в случая е, защо BMW обявява сервизната акция, а не Toyota. От японската компания изпратиха писмо до Motor1, в което обясниха, че Supra и нейният близнак BMW Z4 се произвеждат в завода на компанията Magna Steyr в австрийския град Грац и за баварците е по-лесно да реагират в подобна ситуация.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Онзи ( преди 1 месец )
    И кога точно немските са били все на първите места? Възможно е ако е класация за немски автомобили ама ако погледнем на световно ниво, рядко нещо различно от лексус или Тойота е на първи място!
  • #18
    7 rate up comment 8 rate down comment
    До #11 ( преди 1 месец )
    Точно погнусата от притежание на японски явтомобил ме накара да мина на немски, които иначе не харесвах.
  • #17
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Момичето с БМВ-то ( преди 1 месец )
    Само да кажа,че Германия е една от страните с най-добрата икономика в света и заводите са им най-добрите вече колко години са на пазара номер 1 било то за Ауди, Мерцедес или БМВ
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Към #15 ( преди 1 месец )
    Не просто има разлика като например да кажеш vw polo 8 генерация или голф 8ма.Едно и също шаси и малко по дълго купе но голяма разлика в цената. Плус това може разликата да не е интериорна а в екстериора
  • #15
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Така, че Супра бие по всички показатели събратя си БМВ. Дори самите немци в Германия се усещат как собствените им марки ги цакат. уж донорът е БМВ и трябва да е по-евтино и по-добро, а не е. Някой ще кажат, че сигурно БМВ е с по-добри материали. Не! Самите немци казват(журналистите от АМС), че интериора на двете коли е на много високо ниво и качеството на материалите е отлично и при двете без да има някаква разлика. Аначи излиза, че БМВ са си сложили огромна надценка и цакат клиентит си за нищо.
  • #14
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чета немските автомобилни форуми и там повечето хора не виждат причина защо да си купуват БМВ, като могат да си купят по-евтината Супра, която не само е по-евтина, но и по-лека с по-добри характеристики с повече обем, място в купето, по-голям багажник и с цели 70 кг по-голяма товароносимост. Дори традиционното подкрепящо немските коли, немско списание АМС дава негативни оценки на баварците които отстъпват по абсолютно всичко. Единственото нещо, което е на кантар е музикалната система на двете.
  • #13
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Във форума на Тойота е пълно с бивши и настоящи БеЕнВеисти. Настоящи по принуда, защото не могат да си продадат немската ко-чи-на. Нито се търсят, нито някой ги иска, а пазарът е заринат. Заринат е защото всеки гледа да се отърве от проблемният немски кош. познай защо японските коли държат цена, а немските се обезценяват най-бързо! Дори тук в тази пронемска медия имаше статии и статистики по въпроса кои коли се обезценяват най-бързо. Немските са и за всеки мислещ човек е ясно защо.
  • #12
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Всъщност последните години се получи объркване между стратегията на Toyota и очакванията на феновете. Toyota реши да качи някой модели във премиум сегмента а други да ги направи ширпотреба от която да вади по големи печалби. Истинския наследник на Supra всъщност е Lexus LC500. Но това остана неразбрано от много фенове. После объркването стана още по голямо като изкараха ребрандираното BMW със името Supra. Истината е че ако искате да карате истинска оригинална Toyota трябва да си купите Lexus ...
  • #11
    18 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Забогателите фенове на Тойота минават на Лексус, а не на немски талиги. Няма човек качил се на японска кола да се върне на немска, освен, ако не е мазохист!
  • #10
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До коментар 8, познавам много фенове на Тойота, които минаха на БМВ-та и Аудита. Причината е проста, забогатяха!