Сервизните акции са често срещана практика в автомобилната индустрия, като по принцип те се обявяват от производителя на модела, при който е открит дефект. За първи път обаче нещата не се развиват така - проблем при Toyota Supra беше открит от BMW.
Всъщност, сервизната акция е обявена съвместно от баварския концерн и Националната аддиминистрация за безопасност на движението в САЩ. Тя ще засегне 7 (седем) бройки от Toyota Supra, при които е открит проблем със закрепване на предпазните колани. Оказва се, че при катастрофа те няма да изпълнят предназначението си и дори могат да навредят на возещите се в автомобила.
По данни на Motor1, и седемте бройки вече са предадени на техните купувачи, които са уведомени за дефекта и са поканени да посетят сервизните центрове. Ако проблемът бъде потвърден, то клиентите ще получат нови автомобили, тъй като няма как да бъде подменен дефектния детайл.
По-любопитното в случая е, защо BMW обявява сервизната акция, а не Toyota. От японската компания изпратиха писмо до Motor1, в което обясниха, че Supra и нейният близнак BMW Z4 се произвеждат в завода на компанията Magna Steyr в австрийския град Грац и за баварците е по-лесно да реагират в подобна ситуация.
Снимки: Toyota