IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW откри дефект при... Toyota Supra

Седем бройки от японската спортна кола ще бъдат бракувани заради предпазни колани

BMW откри дефект при... Toyota Supra

Сервизните акции са често срещана практика в автомобилната индустрия, като по принцип те се обявяват от производителя на модела, при който е открит дефект. За първи път обаче нещата не се развиват така - проблем при Toyota Supra беше открит от BMW.

Всъщност, сервизната акция е обявена съвместно от баварския концерн и Националната аддиминистрация за безопасност на движението в САЩ. Тя ще засегне 7 (седем) бройки от Toyota Supra, при които е открит проблем със закрепване на предпазните колани. Оказва се, че при катастрофа те няма да изпълнят предназначението си и дори могат да навредят на возещите се в автомобила.

По данни на Motor1, и седемте бройки вече са предадени на техните купувачи, които са уведомени за дефекта и са поканени да посетят сервизните центрове. Ако проблемът бъде потвърден, то клиентите ще получат нови автомобили, тъй като няма как да бъде подменен дефектния детайл.

По-любопитното в случая е, защо BMW обявява сервизната акция, а не Toyota. От японската компания изпратиха писмо до Motor1, в което обясниха, че Supra и нейният близнак BMW Z4 се произвеждат в завода на компанията Magna Steyr в австрийския град Грац и за баварците е по-лесно да реагират в подобна ситуация.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Нищо чудно проблемът да е направен умишлено. Няма как 2 еднакви коли с различни емблеми, едната да има проблеми, а другата не, при условие, че се произвеждат на едно и също място от едни и същи хора на една и съща поточна линия. По този начин БМВ отстраняват съперника Тойота от играта, защото виждат, че Супра е по-рафинираният, по-бърз и по-евтин модел и хората го предпочитат. Хората, които са фенове на БМВ, а не на Тойота, защото никой фен на японската марка не би си взел брандирана немска кола
  • #7
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Как само подло ги подхлъзват немците. В един завод ги правят на една поточна линия, но видите ли само Суприте били дефектни и то само 7 бройки и не кой да е, а БМВ обявява сервизната акция за тези 7 бр., а не Тойота. Немците с техните подли игрички пак подливат водица. Вместо като партньори да се обадят на Тойота и да им кажат, че има проблем, то те си оправят проблема на техните ко-чини и пускат новината за проблем само в Тойотите и заради един кола нямало как да бъдат оправени. Смяяях!
  • #6
    3 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 4 години )
    Олеее... Тойотите значи освен, че са безумно грозни ече стават и трошляци като немските кочини. Началото на края!
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ми що ги купувате тия Тойоти тогава? Купете си Дайхатцу. Или ПС4
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    И можем да до добавим Тойота ГТ86 която всъщност е Субару и неясно с кой производител второ поколение. Бъдещите МР2 и Селика - вероятно ребрандирани Мазди. Пак поне са с японски производители. То Тойота май само хибриди изцяло собствено производство прави при масовите автомобили
  • #3
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Авто фен ( преди 4 години )
    За тая "супра" отговорност носи Акио Тойода -шефът на Тойота, който е състезател и обича спортните коли, но обича и да спестява разходи и затова кара тойота феновете да карат бмв с емблема Тойота! Това е направо престъпно като имаш легендарни Тойота Супра да продаваш на хората днес това бмв. Другото - спряха Toyota Hiace за Европа и като Toyota Proace продават Пежо! Като добавим и Toyota Aygo,която я произвеждат с французите в общ завод в Чехия малко попрекалиха.
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    В тази нова "Супра" няма нито една част която да е разработена и произведена в Япония. А във оригиналната Супра 100% от частите бяха разработени и произведени в Япония. Двигателя беше съвместна разработка на Тойота и Ямаха.И затова сега една оригинална запазена Супра от 1993-2002г. сега струва повече от новия модел 2019г.
  • #1
    20 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Защото тая супра си е 100% БМВ, затова.