IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Opel Insignia получи 9-степенен автомат

Обновеният модел се предлага и с нов 2,0-литров мотор

Opel Insignia получи 9-степенен автомат

Марката Opel представи на автосалона в Брюксел обновената Insignia. Модернизацията е засегнала както стандартните модификации, така и спортната версия GSi. Те са оборудвани н нов 2,0-литров тубомотор и 9-степенна автоматична скоростна кутия.

Новата трансмисия заменя досегашния автомат с 8 предавки, като ще се предлага единствено за версиите с турбомотор 2.0. При "гражданския" вариант двигателят развива 200 к.с. и 350 Нм, а при GSi - 230 к.с. (досега мощността беше 260 к.с. и 400 Нм). Намаляването е даради новите екологични стандарти, като агрегатът е получил и система за изключване на два от цилиндрите при ниски натоварвания, което позволява снижаване на разхода на гориво с 18%.

Opel Insignia 2020

След стандартните версии и спортният вариант GSi е получил матрична оптика IntelliLux LED Pixel Light със 168 светодиодни елемента. Освен това, седанът и комбито са оборудвани с електрохидравличен усилвател на спирачките, подобрена спирачна система Brembo и активни жалюзи в решетката на радиатора.

Освен това, в оборудването на обновената Insignia влизат нова камера за заден ход и няколко варианта на мултимедийната система с поддръжка на  Apple CarPlay и Android Auto. Адаптивното окачване и редукторът GKN Twinster с контрол над вектора на тяга остават.

Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Opel

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    МБ някога са били лукс марка. В мометна е масовка, като всички останали. Нямат нищо есклузивно в масовия сегмент. (Ц / Е), а пък А и Б само заклет фен на марката може да твърди, че са нещо повече от конглокентите в този клас.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До „инженерите” ( преди 2 месеца )
    Не знаех,че този сайт се чете от толкова много „инженери”! Чудя се с тези ваши знания,как все още не сте създали автомобил в България!
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    МБ е луксозна марка и ако иска и 10 степенен автомат ще сложат. Опел е масова бюджетна марка и там цената трябва да е друга, а с подобна трансмисия няма начин. Така, че примерът ти с МБ не е много удачен. Все едно да кажем Лексус, като слагат 10 степенен автомат, такъв да слагат и на Тойота. Не става просто, а те могат да си го позволят, защото Айсин са им собственост или доста акции имат в него не помня вече.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    №7 - скоро ако въобще изобщо не си влизал в МБ Ц / Е (след 2017). Там масово е 9 степеннен автомат, независимо какви коне е. Лично мисля, че дори 8 са много, ама еко норми.. Колкото до Опел-а - ами той е на платформата на ГМ още, затова нямя хибрид (не е пригодена). След 2-3г, когато излезе на ЕМР-2 ще извадят, както при новата Корса и се очаква при Астра. А и ПСА няма да затрият Опел, това не е ГМ..
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Честно казано за броя на предавките и аз се учудих. На такава кола от масовия клас и с подобен двигател в никакъв случай не се вързва АТ с 9 предавки, които по принцип се слагат на топ модели, както и на спортни. Тези АТ са скъпи и не отговарят на масовостта на този модел, който трябва да бъде балансиран във всяко отношение и най-вече в цената. Смятам, че Пежо го правят умишлено, за да не се продава Опел. Някой ще попита защо тогава го купиха. Ами, защото така елиминират един конКурент на пазара
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    ! ( преди 2 месеца )
    И 20 предавки да направят с теа пижо-малолитражки няма да прокопсат!
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    А цена? Имам съмнението, че ще е доста над нормалното за класа и реалноще бъде непродаваем модел. За сравнение ще дам Опел Корса с цена 6000 евро по-висока от старата. Такъв ръст на цените няма никъде, дори при луксозните коли, а какво остава за малка кола. Имам чувството, че Пежо ги правят тези магарии, за да могат да си продават Пежо/Ситроен, а Опел да стои непродаваем и след няколко год.да кажат, че е нерентабилен и да го закрият. А какво стана с теглото. До сега този модел беше свръх тежък?
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като изключи 2 цилиндъра няма да му останат цилиндри на тоя *** :)
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    strikercho ( преди 2 месеца )
    Insignia е един от малкото добре изглеждащи седани в класа си. Явно франсетата са го разбрали и без драматични промени само ще го надграждат - браво. Жалко иначе, че отново действат в посока ДВГ, трансмисии с по хиляда предавки, а изостават тотално от Тесла.
  • #2
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Онзи ( преди 2 месеца )
    Каквото и да направат ще си остане ***