IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Opel променя радикално новата Insignia

Популярният модел се превръща в миниван с дизайн на SUV

Opel променя радикално новата Insignia

Следващото поколение на Opel Insignia ще претърпи най-радикалните промени в историята на модела. Това признаха представители на германския бранд, според които новата генерация ще се хареса не само на феновете на Opel, но и на останалите любители на автомобили.

Идеята е Insignia, която във Великобритания се предлага под марката Vauxhall,  да се превърне в кросоувър, но не от вече познатия ни вид, а да е хибрид с миниван, съобщава Auto Express. В Европа в момента се продава един такъв автомобил - Renault Espace и той ще получи сериозен конкурент в лицето на германския модел. 

Opel

Основната причина за тази трансформация е потребителският интерес. Търсенето на SUV-модели продължава да расте, докато това на седани спада, като това се отразява с пълна сила на сегмент D, в който сега е разположена Insignia. Тази тенденция се отчита не само в Европа, но и в цял свят.

Затова и новата генерация на модела ще бъде изградена на платформата EMP2 на Groupe PSA, при това в нейната най-дълга модификация. Съответно, сегашните агрегати на General Motors няма да бъдат използвани, а цялата гама мотори ще бъде взаимствана от модели на Peugeot и Citroen. 

Премиерата на следващия Opel Insignia е планирана за края на 2021 г., а продажбите ще стартират не по-рано от 2022 г.

Снимки: Auto Express

0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Астра ( преди 1 месец )
    Явно, модерни времена. Оцелява този който успее да се приспособи към новите изисквания на пазара-унифицирани подобия на автомобили с качество клонящо към 0, но пък гонейки големи печалби. Щом има кой да ги купува значи са на правилната страна. Жалко за Опел, и обезличаването му.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да си припомним, че Insignia замени Vectra и Omega едновременно. Сега реално казват на съвременните почитатели на този тип автомобили, че не са желани клиенти за OPEL. Защото били много малко. А дали е така? Новите Peugeot господари не ни залъгваха кой знае колко дълго време , че няма да претопят "немската" марка в собствените си модели. :-(
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Астра ( преди 1 месец )
    Напълно безличен автомобил. Сегмента на вановете е най-непродавания напазара. Идеята е да не пречи на 508. Просто го закриват като модел... модерна французка работа. Разказаха играта на една иначе добра марка. Аман от нашествие на френски щайги.... О вчера са взели под крилото си и Фиат, другите лузъри в бранша.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    DBS ( преди 1 месец )
    Опред е зле ... отзаф отстрани погледнато има няааква идея. Трябваше зафира да стане такъво нещо а не Инсиния. Тъпо . Като притежател на първата и скоро чакащ втората Инсиния... за трета ме изгубиха.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    iceto ( преди 1 месец )
    то след новата зафира, това направо си е добре
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 1 месец )
    Мен ме изгубих!
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    zord ( преди 1 месец )
    Заболяха ме очите..... като смесица от Бугати Вейрон и Нисан GTR е.....
  • #2
    11 rate up comment 2 rate down comment
    ??? ( преди 1 месец )
    Щото Рено се сцепват от продажби на Еспас. Там сегмента е в пъти по-голям от този на седаните. Ехееее, какви продажби ги чакат Опел! Ще скъсат шортите на конглокенцията. Сега сериозно... тия не престанаха да настъпват мотиката. Преди им пречеше GM, сега кой?
  • #1
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Пенчо ( преди 1 месец )
    Прекрасно!! :)