IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

15-те най-продавани нови автомобили в България през 2019

Компаниите с най-голям ръст и най-голям спад вероятно ще ви изненадат

Румънската Dacia си остава най-популярният нов автомобил на българския пазар, показват обобщените данни на МВР за регистрациите през 2019 година. Според тях пазарът е пораснал с около 8 на сто спрямо предишната година, като почти всички компании подобряват резултатите си.


MINI Clubman JCW 2019

В луксозния сегмент убедителен лидер си остава BMW. С най-големи ръстове пък могат да се похвалят дъщерната марка на баварците MINI и британската Lend Rover - с по почти 50% повече регистрации спрямо 2018

Сравнително по-сериозни спадове има само при три от значимите играчи на пазара. Audi отчита около 21% надолу, но това се дължи по-скоро на общоевропейските затруднения на компанията със сертифицирането на гамата по новия цикъл WLTP. Регистрациите на Great Wall са се сринали с почти 80% спрямо 2018 (дори като броим заедно двете отделили се марки - Great Wall и Haval), но пък резултатът тогава се дължеше на една по-голяма спечелена обществена поръчка. Спадът при Infiniti - 23.5% - се дължи изцяло на глобалното решение на концерна Nissan да оттегли луксозния си бранд от Eвропа.

15-те най-продавани марки в България:


 

МАРКИ С НАД 100 РЕГИСТРАЦИИ: Mercedes-Benz 914, Mazda 714, Audi 624, "Лада" 455, Seat 402, Land Rover 301, Honda 269, Volvo 260, MINI 231, Mitsubishi 231, Jeep 206, Infiniti 165, Lexus 160
МАРКИ С ПОД 100 РЕГИСТРАЦИИ: УАЗ 96, Porsche 95, Ssangyong 94, Jaguar 71, Alfa Romeo 64, Subaru 64, Haval 57, Great Wall 45, Maserati 31, Tesla 16, Mahindra 11, Ferrari 5, Lamborghini 5, DS 5, Bentley 3, DR 3, Rolls-Royce 2, McLaren 2, Lancia, Lotus, Morgan, Sin Car - по 1


 

 

0 от 500
  • #28
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Доктора ( преди 2 седмици )
    Витара абе ти *** ли си? ))) Дал си 43 000 хиляди лева за кола с умрял двигател 1.4 и се чудиш защо е толкова евтина?? И 43 000 е в комплектация "***" Пълната комплектация е 50 000 със същия умрял двигател. ))):50 000 за кола с 1.4 моторче. Аз си купих Тигун 2015 дизел 2.0 170 конски сили 4х4 в най-високата комплектация с панорама и мокър дсг за 35 000 лева. От Фолксваген с гаранция и пробег 60 000км. Твоят консева с 1.4 мотор по нищо не може да се сравнява
  • #27
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Витара ( преди 2 седмици )
    #25 Споделям лични впечатления без да ангажирам никой. Пиша ги, защото на някой може да му е интересно. Ако на теб ти пречи нещо, имаш пълното право да не четеш постовете ми. Ако някой има нещо да пита за Витара с удоволствие ще му отговоря.
  • #26
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Човекът дава РЕАЛНИ отзиви за автомобил от първа ръка. Доста по-ценно от 90% от другите коментари. Аз нямам Витара, но я оглеждам за жената за градска кола. Колата е привлекателна не с лукса, а с непритенциозността си. Имам скъпа, луксозна кола и постоянно я мисля. Няма по-голямо удоволствие от това да не ти пука за колата ти.
  • #25
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Пич, разбирам, че много си обичаш Витарата и уважавам това, ама да изпишеш 10 коментара??!! Все пак става дума за Витара. Ако си купиш хубав луксозен СУВ сигурно ще оспамиш аутомедия с хиляди коментари. Карай си я със здраве и безаварийно, ама сложи точка на коментарите за Витарата вече.
  • #24
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Витара ( преди 2 седмици )
    Забравих да спомена, че Витарата има 4 режима на каране и поведени на системата 4х4. Спорт, автоматичен режим(той е винаги по подразбиране), сняг и заключване на диференциалите Lock. Изкарвал съм я колата извън пътя, газил съм над 30 см сняг, вкарвал съм я в коловози и кални черни пътища и се учудих, че при режим Lock е много проходима кола. От край вереме Витарите се славят с добрата си проходимост, но чак толкова добра не ми се вярваше, че е. От паркетниците по проходимост няма кой да я бие.
  • #23
    10 rate up comment 3 rate down comment
    СК ( преди 2 седмици )
    Како се продава в БГ няма никакво значение, дори какво се продава в ЕС няма значение, защото Китай и САЩ заедно правят 50% от всички продажби на коли в света. Затова има значение какво се купува там, а там Скоти Килмър го каза многократно - купете си Корола, Камри, Сивик или Акорд и си живейте живота и то втора ръка! Ама какво ли знае един 65 годишен американски механик с 50 годишен стаж...
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Витара ( преди 2 седмици )
    Викам си, че тази ниска цена е някакъв капан и има явно проблеми колата. Гледам, че и другите им модели са на ниски цени. Та търсих тестове, гледах видеота, влизах във форуми западни предимно и всички са възхитени от колата. Нищо скрито-покрито,м никакви проблеми или детски болести. Гледах и на Ес-крос модела тестове, който си е Витара (двигател и АТ същите), но малко по-голям. Та не открих нищо смущаващо и не ми остана нищо друго освен да си я купя. И така 1,5 г, само се кефя на колата.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Витара ( преди 2 седмици )
    Просто няма такава друга оферта за такова нещо на такава цена. НЯМА! Търсих си нещо тогава да си взема да е 4х4 и да е надеждно с АТ. Попаднах случайно на Витарата. Гледам и не мога да повярвам, че толкова много екстри има и струва толкова малко. викам си, че сигурно има нещо, за да е така. За това, което търсех бях приготвил до 60 000лв. Горе-долу толкова струват с аналогични екстри същите коли от др.марки. Гледам и не вярвам на очите си.Разтърсих се из нета за проблеми и за някакви скрити неща
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Витара ( преди 2 седмици )
    Витарата е с турбо и директно впръскване. Двигателят е 1,4 140 к.с. и много върви тази кола. Супер лека е и затова върви много и е икономична. Моята е автомат 6 предавки (напълно достатъчни между другото) с двоен съединител на Аисин. Теглото е под 1200 кг. и е много пъргава и приятна за каране. Всички екстри за модела, последно ниво на оборудване 4х4, адаптивен КК, следене на лентата, камери, радари,парктроници, затопляне на седалките, кожа,панорамен покрив и всичко каквото се сетите за 43 000лв
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Извинвам се, 6-степенен е автоматикът. Двигателят е 140 к.с. турбобензин.