Все повече и повече клиенти на американския производител Ford разкриват подробности за проблемите с модела Focus и се оплакват от липсата на подкрепа от компанията. Изданието Detroit Free Press разкрива, че дилърите на марката зад океана отказват да признаят по гаранция повредата автоматичната на скоростната кутия, която се среща често при модела и искат от клиентите си пари за ремонта.
Последният подобен случай е от преди няколко дни. Собственик на Ford Focus е трябвало 5 пъти да сменя съединителя за 3 години - от закупуването на автомобила през 2016 до 2019 г. Първият път пробегът на автомобила е бил 25 794 км, като дилърът, който е продал колата, е поел ремонта. Същото се е случило още 3 пъти, но в крайна сметка Марко Да Граке, както се казва клиентът, е получил отказ за ремонт при последното си посещение.
Мъжът разкрива, че в дилърския център са му заявили, че вече не обслужат модела Focus и директно са го изгонили. Наложило се е Да Граке да придвижи колата си на заден ход до дома си, тъй като скоростната кутия е била блокирала на задна предавка. В крайна сметка дилърът на Ford е взел автомобила, ремонтирал го е и го продал на търг с огромна загуба. А на собственика му е даден Ford Escape на изплащане срещу 30 873 долара.
Любопитното е, че американското издание публикува още много на брой подобни истории, които са подкрепени с електронни писма от клиентите. Всички те се оплакват, че са похарчили много пари за замяна на детайл, който би трябвало да се покрива от гаранцията на автомобила, но това не се случва.
Снимка: Carsweek