IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Проблемите със скоростната кутия на Ford Focus продължават

Много от дилърите в САЩ отказват ремонт на дефектния детайл

Проблемите със скоростната кутия на Ford Focus продължават

Все повече и повече клиенти на американския производител Ford разкриват подробности за проблемите с модела Focus и се оплакват от липсата на подкрепа от компанията. Изданието Detroit Free Press разкрива, че дилърите на марката зад океана отказват да признаят по гаранция повредата автоматичната на скоростната кутия, която се среща често при модела и искат от клиентите си пари за ремонта.

Последният подобен случай е от преди няколко дни. Собственик на Ford Focus е трябвало 5 пъти да сменя съединителя за 3 години - от закупуването на автомобила през 2016 до 2019 г. Първият път пробегът на автомобила е бил 25 794 км, като дилърът, който е продал колата, е поел ремонта. Същото се е случило още 3 пъти, но в крайна сметка Марко Да Граке, както се казва клиентът, е получил отказ за ремонт при последното си посещение.

Мъжът разкрива, че в дилърския център са му заявили, че вече не обслужат модела Focus и директно са го изгонили. Наложило се е Да Граке да придвижи колата си на заден ход до дома си, тъй като скоростната кутия е била блокирала на задна предавка. В крайна сметка дилърът на Ford е взел автомобила, ремонтирал го е и го продал на търг с огромна загуба. А на собственика му е даден Ford Escape на изплащане срещу 30 873 долара.

Любопитното е, че американското издание публикува още много на брой подобни истории, които са подкрепени с електронни писма от клиентите. Всички те се оплакват, че са похарчили много пари за замяна на детайл, който би трябвало да се покрива от гаранцията на автомобила, но това не се случва.

Снимка: Carsweek

 

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пропов ( преди 4 месеца )
    Какво знач отказ на гаранционен ремонт?Това не е въпрос на желания и договорки, има си закони за това. Точно пък в Америка са най ясни и няма мърдане. Тия дето реват, що не си потърсят правата, има много начини за това. Явно нещо не им е чиста работата, щом не се обръщат към съд , ами поплюват по форумите. Това е поредната фейк кампания , не е реална ситуация.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Амиии, Форд. Коментара е излишен.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Алексей ( преди 4 месеца )
    Имам 4-та подред кола със CVT. Първо Рено Меган, второ Митсъ Лансер, трето Нисан Кашкай и сега Корола. Никога никакви проблеми. Колите са карани фирмено основно градско 60% и 40% извънграда. Никога никакъв проблем. Не са жалени, смените на маслото на CVT-то са правени на по-дълъг от предписани интервал. И трите преди королата са разпродадени на колеги при пробег към 300 000 км, които ги карат до ден днешен и проблем със CVT-тата нямат.
  • #7
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    CVT скоростната кутия на Тойота, нон стоп проблеми, отремонтираха ги гаранционно до 100К км, и след това ремонтите за сметка на клшента на всеки 30-40К км. Американците са тръгнали по пътя на Тойота
  • #6
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ей тия омериканци ще станат сато тжйота ако продължават по тоя начин. Японските автоматици са пословични с нон стоп проблемите си.
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Близък приятел, Фокуса е 2013-а , 2.0TDCi 140 коня, кутия като посочената в статията, вече е на 290 000км, чак такива проблеми не е имал. Е вече малко придърпва при потегляне, но това си е типично за кутия с автоматични два съединителя. Явно не е при всички модели.
  • #4
    20 rate up comment 2 rate down comment
    356 ( преди 4 месеца )
    Всеки автомобил си има силни и слаби страни, та това е сложен апарат, няма съвършени. Това може да се каже за всеки един автомобил. Но подобни статии са доста отблъскващи с фейк привкус и със съмнителните си послания. Всъщност така се провокират хейт и плюене. Жалко. Това не е журналистика, а средство за събиране на форумни тролове.Така, по този начин "висок" рейтинг прави един друг форум.Моля не падайте толкова ниско и низко, колкото тях. Моля не гонете хората оттук,които наистина обичат колите
  • #3
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Абе ( преди 4 месеца )
    Тука форумната Джапанка пак се е изказала неподготвена!
  • #2
    23 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 4 месеца )
    От Форд ще има да чакат тези клиенти втори път да си закупят от продукцията им ...
  • #1
    19 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Фокус е европейски модел разработен в Германската та не трябва да има учудени. Първо моторите им взеха да пукат, като пуканки, а сега трансмисиите. По едно време щяха с Фолк с Ваген да се сродява, но явно не се разбраха кой по-големи бо-к-лук ще изкарва и повече пари да взема за него. И между другото европейските Фордове нямат нищо общо с американските. Ако си вземате Форд само американски да е иначе горите!