IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Може ли Volvo S60 да се пребори с германските си конкуренти?

Седанът на Polestar се изправя срещу BMW M340i, Audi S4 и Mercedes-AMG E53 (ВИДЕО)

Може ли Volvo S60 да се пребори с германските си конкуренти?

Екипът на британския канал Carwow организира поредната надпревара между мощни автомобили, като този път целта е да се разбере дали най-мощната версия на шведския седан Volvo S60 може да се справи с трите си германски конкурента - BMW M340i, Audi S4 и Mercedes-AMG E53.

В случая, това Volvo S60 е доработено от ателието Polestar Engineered. Третото поколение на модела дебютира през 2019 г., като инженерите на Polestar са увеличи мощността на стандартния модел. Седанът разчита на хибриден агрегат, в който влизат 2,0-литров бензинов турбодвигател и електмомотор със съвкупна мощност 415 к.с. Машината е получила също амортисьори Ohlins и масивни спирачки Brembo.

BMW M340i, Audi S4, Mercedes-AMG E53

Редом с шведската кола застава комбито Audi S4 Avant, моделна година 2020. То разчита на 3,0-литров турбодизелов V6 с 342 к.с. По този автомобил също е работено допълнително, като за премахване на турбо-дупката инженерите на Audi са поставили задвижван с електричество въздушен компресор. Той помага на турбините да се развъртат по-бързо.

В битката се включва и новото поколение на BMW 3-Series, под чийто капак се намира 3,0-литров редови "шестак" B58B30 с турбо и мощност от 382 к.с. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична, като работи със система за задвижване на четирите колела BMW XDrive. Версията M340i ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди.

Последният участник е купето Mercedes-AMG E53. То е оборудвано с 3,0-литров турбодвигател, който е част от мека хибидна система. Резултатът е 429 к.с, благодарение на които това е най-мощният от четирите автомобила на пистата.


Снимки и видео: YouTube

0 от 500
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Брандо ( преди 4 години )
    Защо са сложили Е-класата и тройката на БМВ в един тест за скорост ?!Абсолютна глупост !
  • #4
    11 rate up comment 14 rate down comment
    До #3 ( преди 4 години )
    Тоо същото за премиум претенциите в сегмента важи с пълна сила и за Ауди - скъпа Шкода, Бмв - последната 3-ка и 5та серия вътре е по-зле от Киа,хубава 1ва серия ти е 100к лв. Само мерц що годе държат положението,ама и те ще се позатрият,ако не вкарат ел. коли в гамата.
  • #3
    14 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    волво ако инсталира лаунч контрол двигателя и скоростната кутия отиват директно в коша проблема на китайското волво е че се навират в ценови и премиум сегмент където не им е мястото волвото е семеен автомобил и като цена качество и технологии мястото му е сред шкоди киа хюндай тойота хонда мазда опел пежо но незнайно защо има клиенти които си мислят че волво е премиум само защото цената му е ненормално висока
  • #2
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Вариатор ( преди 4 години )
    Дори с около 350 коня и дизел Аудито пак ошляпа най мощното създавано някога Волво с 415 коня .....? а!?!?2020 година Волво няма Лаунч Контрол каза човека моляяяяяя!!!Китайци оп сори Волво засрамете се.......
  • #1
    12 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    редом с китайското менте застават чистокръвни арийци които показват че мястото на волво е в историятав 21 век немците имат активно окачване китайците ползват задна ресора в 21 век немците имат електро настройка на волана китайците ползват механичнов 21 век немците имат автоматично прибиране на вратитев 21 век немците имат двигатели 6 8 10 12 цилиндъра китайците ползват 4 защото друг нямат и не могат да направят волво имаха много удобни седалки но явно на китайчетата анатомията е различ ...