fallback

Tesla Model 3 получава по-голяма батерия

Тя ще има капацитет от 100 кВт/ч като при Model S

Преди няколко дни седанът Tesla Model 3 получи платена актуализация на софтуера, което подобри динамиката на модела (версията Long Range Dual Motor вече ускорява от място до 96 км/ч за 3,9, вместо за 4,4 сек). През 2020 г. обаче се планират по-забележими промени. Един от собствениците на Tesla, ровейки в компютъра на модела, откри кодове със списък на различни конфигурации и намери там батерия с капацитет от 100 кВтч.

Самата компания на сайта си не посочва капацитета на батерията на различните си модели, а само пробега по паспортни данни. От различни документи обаче, по-специално от агенцията EPA, се знае, че седанът Model 3 Long Range има батерия с капацитет 80,5 кВтч, от които, според различни източници, на практика се използват 75-78 кВтч (числото 75 често се появява в описанието на този модел).

Интересно е на какво ще бъде способна такава опция на "тройката" на Tesla, ако обикновеният Long Range, макар и при много икономичен стил на шофиране (със скорост 32-48 км/ч), измина по някакъв начин 975 км, като изразходи 66 кВтч през целия път. По-големият Model S с батерията си от 100 кВтч измина в ръцете на ентусиасти 1,078 км с едно зареждане, изразходвайки 98,4 кВтч.

Ако говорим за паспортните показатели за пробег на Model 3 с едно зареждане, тогава най-ефективната версия в момента (Long Range AWD) осигурява 322 мили (518 км) според стандарта EPA в комбиниран цикъл, 560 км според WLTP или 620 км според остарелия стандарт NEDC.

За още една възможна актуализация за следващата година съобщава изданието Autoevolution - пакет Ludicrous за версията Model 3 Performance, който ще подобри времето за ускорение от място до 96 км/ч (сега то е 3,2 сек). Шефът на Tesla Илон Мъск отдавна говори за такава възможност. А иначе Model 3 е един от 7-те претендента за наградата "Автомобил на годината" в Европа. Победителят ще бъде обявен на 2 март 2020 година.

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Motor Trend тест, публикация от 23.04'19: Model S Raven 100 kWh: 365 мили (587км) от Fremont до L.A., изминати със скорост 105-112 км/ч при пуснат климатик. Остатъчен пробег при пристигане: 41 мили (66 км). Край на мача.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    какъв точно е спора че не се сещам? че хората ходят през зимата семейно на море? а кучето може ли да е пинчер или трябва да е санбернар? децата пълнолетни ли да са или малолетни? ако са с наднормено тегло важи ли? а температурата на въздуха каква трябва да е? а ти на доХтор ходил ли си скоро?
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    пожелавам през настъпващата зима аутомедия българия он еър и колела да направят реален тест на две семейства с жената децата кучето тъщата от софия до бургас с тесла и автомобил с двг за колко време пътуват едните и другите с всички удобства музика топло в купето с включени дневни светлини и скорости позволени от ЗДП за да поставим точка на спора между тесла и всички останали може и залози да приемате да има по голяма аудитория на медията
  • #9
    на Теслата дръжката ( преди 4 години )
    Ще стигне батерията, ама ако не е зима, ако карам с 90 км/ч, ако не пускам климатика и пр. Колко киловата са зарядните в Търново, че да заредя за половин час? А и не съм тръгнал на разходка, че да спирам в Търново. Ами като стигна във Варна пак да оставя колата да се зарежда и да си хвана такси а? Туй за гроздето го ползват само пичлигарите като израз. А Тесли-те имат доста проблеми с качеството, без значение какво мислят пичлигарите. За тези пари мога да си купя истинска кола. Засега е така.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    за съжаление не познавам нито един който има 3-4 автомобила в гаража си и да кара тесла защо ли
  • #7
    до: на Теслата дръжк ( преди 4 години )
    Ами извади я най-послке тая дръжка и погледни автомобила Тесла от друга страна! Да знаеш, че това дето ти е отзад няма общо с автомобилната марка! И да, гроздето е кисело. Доводите, които си споменал заради което няма да си я купиш са все едно написани от дете от началните класове. Поне на акъл толкова го докарваш. На възраст може и да си по-голяма, но това говори още по-лошо за теб, защото излиза, че си спрял с развитието си много, много отдавна...
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    От къде пътуваш за Варна бе Джен-ди, че няма да ти стигне батерията? Ако си от някое петричко село, може и да не стигне, но ако пътуваш от София километрите са 445 и с въпросната батерия ще ти стигне. Ако си мислиш, че няма да ти стигне в Търново има точно 5 бр. зарядни станции. Пет броя повтарям. Сядаш да починеш, да хапнеш да пиеш кафе или каквото искаш и за 30 мин. 80% от батерията ти е заредена. Проблеми? Или ти без спиране и почивки караш? Други претенции? А Гоуфа ти прилича ли на кола?
  • #5
    на Теслата дръжката ( преди 4 години )
    И аз нямам Тесла, ама няма и да си купя. Първо да заприлича на кола, да и направят цена, отговаряща на качеството, да мога да ида до Варна без да ми умре батерията, да....... и тогава. И не ми казвай, че нямам пари, щото не е в това проблема.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Човека сравнява Тесла с другите електромобили какво общо има с това кой има Тесла които от 2 години произвеждат масовия си модел за тази година продажбите на модел 3 са сравними с другите модели от класа с подобни цени иначе и за електромобилите на ВАГ има големи очаквания
  • #3
    redeemed333 ( преди 4 години )
    До 2. То не е само да я купиш. Трябва да има къде да я зареждаш, а не да висиш на Кауфланд с часове.
fallback
Последни