IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model 3 срещу eлектрически мотоциклет Zero SR/F на пистата

Може ли най-мощната версия на седана да се пребори с двуколестната машина? (ВИДЕО)

Tesla Model 3 срещу eлектрически мотоциклет Zero SR/F на пистата

Екип на италианското издание InsideEVs Italy организира любопитна надпревара между две електрически превозни средства - седана Tesla Model 3 в най-мощната му версия Performance и мотоциклета Zero SR/F. 

Резултатите от състезанието вероятно ще се окажат изненадващи за мнозина, тъй като разликата в мощността на двете машина е доста сериозна. Самата надпревара се провежда на писта в Калифорния - щатът, в който превозните средства с нулеви вредни емисии са на висока почит.

Tesla Model 3 Performance - Zero SR/F

Седанът Model 3 е с най-новото програмно оборудване на Tesla, благодарение на което мощността му е увеличена до 520 к.с. Електромобилът разполага със система за задвижване на четирите колела, което помага допълнително на динамичните му характеристики.

На свой ред, мотоциклетът Zero SR/F, който има само едно водещо колело, може да се похвали със 111 к.с. при общо тегло от 220 кг. Максималният въртящ момент е чудовищните за мотоциклет 190 Нм.

Снимки и видео: InsideEVs Italy

 

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    пешич ( преди 1 година )
    #fire
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    turbo ( преди 1 година )
    Остави Хаябусата,всички пистови мотори след 2015г. ще и направят бая разлика на Теслата на 402м и на една миля...
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Теслите са бързи, но срещу мотор нямат никакъв шанс. В случая са тествали 2 елкрически мпс-та. Ако бяха сложили едно Suzuki Hayabusa в теста още на старта щеше да ги отвее. Стандатно Suzuki Hayabusa прави 0-100 за 2.5 сек, а 0-200 за 6.5 сек. Версийте на Suzuki Hayabusa с турбо падат под 2 сек до 100 км/ч и под 6 до 200. Просто няма кола, продавана за ползване по обществени пътища, която да ги направи тези неща. А има и по-бързи мотори от Сузукито, но не ми се търси. За него се сетих първо.